  • Data: 2004-09-22 22:56:42
    Temat: Re: mBank- luka w systemie zabezpieczeń(długie)
    Od: b...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jakieś bliższe szczegóły? Na czym polegało to "przypadkowe ujawnienie" ? I
    > ile wyniosło to "wysokie odszkodowanie" ? No i czy jest to jedyny przykład
    > (dość enigmatyczny), którym dysponujesz na poparcie tezy o bezspornym według
    > Ciebie "wysokim odszkodowaniu", które zostanie wypłacone w sprawie z tego
    > wątku?

    "Przypadkowe ujawnienie" wynikało chyba z błedu kasjerki, która na rachunku
    jednego klienta dokonała operacji zleconych przez innego. Doszło do
    ujawnienia. Nie Glenn nie powiem "ile". I rzeczywiscie jest to jedyny (nie
    wiem czy az tak bardzo enigmatyczny) jakim dysponuje.A poza tym nie wyciągaj
    prosze zbyt pochopnych wniosków. Nigdzie nie napisałam ze odszkodowanie
    bedzie "bezsporne".
    pozdrawiam
    Ble