  • Data: 2002-02-03 11:22:26
    Temat: Re: mBank - lepperiada:-(((
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Od pewnego czasu na jednej z najlepszych merytorycznie grup w Polsce mozna
    > zauwazyc niepokojace zjawisko, ktore mozna najlepiej chyba okreslic jako
    > swego rodzaku lepperiade...

    Dlaczego niepokojace???
    Mysle, ze albo jestes pracownikiem/zwiazany jakos z mBankiem (male
    prawdopodobienstwo) albo tez masz klapki na oczach.

    Przypomnij sobie jak reklamowano mBank?!?
    Jak przekonywano, ze jest zupelnie inny od marmurkow - w koncu ma takie male
    koszty prowadzenia!

    Ludzie na to poszli.

    W koncy jest inny ten bank od pozostalych - przeciez jego prezes mowi, ze
    zmienia sie koncepcja podejscia do klienta - gdzie to klient jest
    najwazniejszy.

    I teraz nadszedl dzien weryfikacji. Zalozen i twardego rachunku
    ekonomicznego.

    Nie spelnil zalozen, nakrecil ludzi, ktorzy teraz poczuli sie zdradzeni.
    mBank wzbudza duzo emocji - pozytywnych - i odrzucaja ci "krzykacze" ten
    bank - bo ich w ich mniemaniu - po czesci slusznym zdradzil!

    Powiedz mi - czemu tak nagle obnizyl oprocentowanie, dochodzac do
    kuriozalnej sytuacji, ze byle marmurek, niby ociezaly ma wieksze
    oprocentowanie?

    ze inni maruderzy, maja wieksze oprocentowanie???

    I dlaczego mam nie wyplacac pieniedzy i przelewac ich gdzie indziej - skoro
    i tak juz nie zarobie, wiec co trzymac kase tylko po to zeby mBank mial
    zarabic, skoro jest "zdrajca"???

    Precz z zdrajcami.

    --
    Ludzie rodza sie podatni na te najtrwalsza i najbardziej
    oslabiajaca chorobe intelektu: oklamywanie samego siebie.