    From: nod <n...@U...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank karta kredytowa
    Date: Wed, 01 Jun 2005 15:21:31 +0200

    Gissbourne napisał(a):
    > Czy limit miesiecznych wydatkow zawsze odnosi sie od 1 dnia miesiaca do
    > ostatniego, niezaleznie od ustalonego okresu rozliczeniowego ?
    > Np. okres rozliczeniowy mam od 15 dnia biezacego miesiaca do 14
    > nastepnego. Caly limit moge wykorzystac od 15-30 i kolejny limit od 1-14
    > czyli w jednym okresie rozliczeniowym moje wydatki wyniosa 2 razy wiecej
    > niz wynosi limit miesieczny.

    W mBanku tak nie jest. Dzień rozliczeniowy masz ustawiony na 14. każdego
    miesiąca i masz podpięte tak naprawdę 3 limity:
    1. limit dotyczy okresu rozliczeniowego (od 15. do 14.) który nie może
    przekroczyć przyznanej kwoty kredytu
    2. limit miesiąca kalendarzowego oznaczający, że nie możesz wydać więcej
    niż limit przyznany od 1. do ostatniego dnia miesiąca.
    3. limit to wykorzystana kwota kredytu, która nie może przekroczyć
    przyznanej kwoty dla całego aktualnego zadłużenia (czyli jeżeli
    wykorzystałeś całą kwotę kredytu, nastąpiło zamknięcie okresu
    rozliczeniowego to w nowym okresie masz do dyspozycji 0zł do czasu
    spłaty dotychczasowego zadłużenia)

    pozdr
    nod