  • 1. Data: 2002-03-17 13:08:21
    Temat: mBank i pytanie tygodnia
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    czy tylko ja jestem takim frustratem i korzystam z uslug mBanku przy uzyciu
    modemu?
    bo wsrod mozliwych kanalow dostepu nie wymieniono dostepu komutowanego

    pzdr

    p.

  • 2. Data: 2002-03-17 15:27:39
    Temat: Re: mBank i pytanie tygodnia
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "bulba" <b...@t...onet.pl>.

    >czy tylko ja jestem takim frustratem i korzystam z uslug mBanku przy uzyciu
    >modemu?

    nie.

    >bo wsrod mozliwych kanalow dostepu nie wymieniono dostepu komutowanego

    a co to jest?

    Laik

  • 3. Data: 2002-03-17 18:51:26
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>

    >bo wsrod mozliwych kanalow dostepu nie wymieniono dostepu komutowanego
    >
    > a co to jest?

    to jest modem telefoniczny.

    > --
    > Pozdrawiam
    > Laik

    pozdr
    el_jocik

  • 4. Data: 2002-03-17 20:17:21
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Mar 2002 14:08:21 +0100,
    osoba podpisana: bulba <b...@t...onet.pl>
    napisała:
    > czy tylko ja jestem takim frustratem i korzystam z uslug mBanku przy uzyciu
    > modemu?
    > bo wsrod mozliwych kanalow dostepu nie wymieniono dostepu komutowanego

    No właśnie dziwne. Wygląda na to, że człowiek układający te pytania
    zapomniał, że większość ludzi wPolsce korzysta z Netu przez modem.
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 5. Data: 2002-03-17 21:37:54
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>.

    >to jest modem telefoniczny.

    od kiedy mbank oferuje wlasne numery dostepowe przez modem?
    Laik

  • 6. Data: 2002-03-17 22:21:46
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Laik" <n...@a...in.pl> wrote in message
    > od kiedy mbank oferuje wlasne numery dostepowe przez modem?

    Wyjaśnię laikowi Laikowi: nie chodzi o "kanał dostępu do konta", bo
    tu jest internet i telefon. Chodzi o forme dostępu twojego komputera
    do internetu. Dostęp "komutowany" po polsku nazywa się "dodzwaniany"
    i obejmuje modem właśnie, łączący się z internetem poprzez wybranie
    pewnego numeru operatora sieci telefonicznej lub tzw. providera.
    Np 0202122 w tele-psie lub inny u innych operatorów. Problem w tym,
    że mBank w swojej ankietce nie uwzględnił takiego przypadku, który
    chyba jest w Polsce ... najpopularniejszy.

    Też jako modemowiec miałem problem z tym pytaniem, ale zaznaczyłem
    "inne stałe łącze" ponieważ płacę ryczałt za 24h/dobę dostępu. I nie liczę
    minut połączenia :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 7. Data: 2002-03-17 22:31:20
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > czy tylko ja jestem takim frustratem i korzystam z uslug mBanku przy
    uzyciu
    > modemu?
    > bo wsrod mozliwych kanalow dostepu nie wymieniono dostepu komutowanego

    Jak smiesz obrazac najlepszy i-bank w PL?

  • 8. Data: 2002-03-18 19:36:36
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>.

    >Wyjaśnię laikowi Laikowi: nie chodzi o "kanał dostępu do konta", bo
    >tu jest internet i telefon.

    dokladnie.

    >Chodzi o forme dostępu twojego komputera
    >do internetu.

    IMHO nie o to pytal ;-)

    >Dostęp "komutowany" po polsku nazywa się "dodzwaniany" [...]

    studiujac onegdaj na wydziale elektroniki, mialem przedmiot zwany
    telekomutacja ;-)

    >Też jako modemowiec miałem problem z tym pytaniem, ale zaznaczyłem
    >"inne stałe łącze" ponieważ płacę ryczałt za 24h/dobę dostępu. I nie liczę
    >minut połączenia :-)

    to super. ja tez mam dostep przez modem, tez nie licze czasu dostepu i
    tylko... nie zrozumialem pytania ;-)
    a z mBanku jestem niezwykle zadowolony. bardzo uproscil mi zycie.
    Laik

  • 9. Data: 2002-03-19 11:26:05
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Laik wrote:

    > studiujac onegdaj na wydziale elektroniki, mialem przedmiot zwany
    > telekomutacja ;-)

    Wczoraj Cie wylali?:)

    Hint: sprawdź w słowniku znaczenie słowa onegdaj.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2002-03-19 12:40:18
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć t...@p...fm (Tomasz Staszewski).
    W wiadomości z 19 Mar 2002 12:26:05 +0100 przeczytalem:

    bingo!
    --
    pozdrawiam
    Laik