    From: p...@t...pl (Jarek Pytlinski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank i ochrona danych osobowych - nieladnie !
    Date: Mon, 28 Jul 2003 12:45:45 +0000 (UTC)

    28 lip 2003 Wojciech Skrzypinski rzekl:
    > Pierwszy raz w zyciu spotykam sie z sytuacja, gdy powazana instytucja
    > finansowa gra na wspolczuciu, by pozyskac dla wlasnych potrzeb
    > bezplatne (niskoplatne) medium reklamowe
    >(...) to zachowanie wybitnie nieetyczne...

    Zgadzam sie. Takie same uczucie wywolalo u mnie przeczytanie tego maila.
    Nie tylko u mnie, bo taka opinie wyrazaja takze inni klienci mBanku.
    Oczywiscie mBank - czy raczej moze (?) - pomyslodawca pomyslu, ma odmienne
    zdanie i nie widzi niczego zdroznego w tego typu metodologii pomagania
    potrzebujacym.

    Pozwole sobie zacytowac wypowiedz z forum mBanku:

    > Autor: w.bolanowski
    >... ja odpracowa?em na zasadach charytatywnych swoje sze?? lat studiów
    > mo?e dlatego mamy inne pogl?dy na pomaganie chorym dzieciom

    Polecam Wam dyskusje na ten temat na forum:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=821
    55&t=82155
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=821
    99&t=82199

    oraz
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=822
    34&t=82234

    ps.
    Aha, jak donosza grupowicze pl.news.mordplik tego maila dostaly takze osoby
    nie bedace klientami mBanku.

    pzdr.
    --
    Jarek 'pyciu' Pytlinski