  • Data: 2020-06-10 10:25:53
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-09 o 20:54, Budzik pisze:

    > Bo kiedys były auta które jedynki nie miały zsynchronizowanej.

    Przegapiłem moment od kiedy jedynka jest zsynchronizowana.

    Ale od kilku lat mam samochód z automatem i raz stojąc na stromym
    zjeździe do garażu podziemnego (możliwe, że się troszkę toczył) czekając
    aż się brama otworzy coś zrobiłem (chyba z dźwignią), że zgrzytnęło jak
    przy włączaniu jedynki na toczącym się samochodzie.
    Skoro dźwignia w automacie to nie jest bezpośrednie przestawianie kół
    zębatych to takie coś chyba nie miało prawa się zdarzyć.
    P.G.