  • Data: 2003-01-04 14:04:36
    Temat: Re: [mBank] eMAX Lokata
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:av6gv6$r6g$1@news.onet.pl, Marcin wrote:

    > W zwiazku ze zmiana oprocentowania chcialem dzisiaj w celach testowych
    > otworzyc eMAX lokate na 6,6% ( wiem ze tyle tylko do 6.01) ele system
    > pisze mi ze oprocentowanie jest 6,2% .Czyzby na lokatach juz zmienili
    > oprocentowanie?. Mozesz ktos to tez sprawdzic

    Potwierdzam. Ale założone już lokaty mają na liście 6,6%.
    Ja bym się tym nie przejmował - mały bug w wyświetlaniu, było coś podobnego
    też na początku.

    W razie czego możesz złożyć reklamację, ale za dwa dni to i tak żadna
    róznica, bo zakładam, że suma jest poniżej 100kPLN, inaczej byłby wyższy
    próg.

    A nie wolisz założyć mLokaty ze stałym %%? Do jutra jeszcze po starych %%.

    --
    Robert