  • Data: 2014-04-25 12:15:19
    Temat: Re: mBank - dziadostwo z wpłatomatami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 1xk6qu6zy1hs9.1xgdu2h2wqikr$....@4...net
    >Wprowadzono nie nowe papiery, ale nowe wzorce. [?osobowościowe?]

    Nowe papiery tez. Ale papiery zdaza sie zuzyc.

    >Wtedy też drukowano za granicą RP.

    Kiedy ?

    >Poniekąd słusznie.

    Dlaczego ? Jaka ma sie potem kontrole nad iloscia wydrukowanych
    pieniedzy ?
    A doswiadczenia z wojny - kiedys wybuchnie, i co - maszynki do
    drukowania miec na terenie wroga ?

    >Minutowy spot TV kosztował 7 milionów pln. :)

    Z emisja.
    Zysk NBP byl liczony w miliardach ... jak byl :-)

    Zreszta za wydanie i przyjecie banknotow NBP bierze prowizje.

    J.