  • 1. Data: 2006-07-31 19:29:31
    Temat: mBank a la ślimak
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    TEż się Wam mBank ślimaczy ???

    Pozdro
    zenek

  • 2. Data: 2006-07-31 20:03:02
    Temat: Re: mBank a la ślimak
    Od: JK <h...@g...com>

    Dnia Mon, 31 Jul 2006 21:29:31 +0200, zenek napisał(a):

    > TEż się Wam mBank ślimaczy ???
    >
    > Pozdro
    > zenek

    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie system transakcyjny mBanku nie obsługuje operacji zewnętrznych. Z
    tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy.
    --
    | pozdrowienia |
    | j'k`r.o`c'h`m'a`l's`k'i na g`m'a`i'l c`o'm` |

  • 3. Data: 2006-07-31 20:03:27
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    zenek napisał:

    > TEż się Wam mBank ślimaczy ???

    Gorzej nawet:
[...]

    PWZ

  • 4. Data: 2006-07-31 20:05:51
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <h...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    >
    > Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy.

    No właśnie zdechł :(

    Ledwie zdążyłem przelew zrobić .

    Pozdro
    zenek

  • 5. Data: 2006-07-31 20:09:09
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Piotr Zawadzki (news:ealnml$nic$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > zewnętrznych. Z tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    > Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy."

    Kur... a ja własnie konto założyłem i miałem zamiar aktywować kredytówkę...
    mbank często tak ma?

    R.

  • 6. Data: 2006-07-31 20:10:36
    Temat: Re: mBank - konserwacja
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No właśnie zdechł :(

    Zdechł, ale zgodnie z planem ;-)

    Od kilku dni wisi w aktualnościach:

    "W związku z pracami konserwacyjnymi 31 lipca br. w godzinach 22:00-24:00
    nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez Internet, telefon, SMS, mSIM oraz
    WAP. Przerwa nie dotyczy kart płatniczych. Również serwis informacyjny będzie
    działał bez zmian.
    Za utrudnienia przepraszamy. "

  • 7. Data: 2006-07-31 20:11:25
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Robert.I" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Piotr Zawadzki (news:ealnml$nic$1@inews.gazeta.pl)
    >
    > Kur... a ja własnie konto założyłem i miałem zamiar aktywować
    kredytówkę...
    > mbank często tak ma?

    Czasami, ale to było zapowiedziane. Trzeba czytać komunikaty!

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 8. Data: 2006-07-31 20:14:00
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Telesfor Baudot (news:ealo5c$rg2$2@atlantis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):
    > Użytkownik "Robert.I" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
    > kredytówkę...
    > Czasami, ale to było zapowiedziane. Trzeba czytać komunikaty!

    zaczęli by robić niusleter albo smsletter: Uwaga w dn...od do... serwis
    transakcyjny kaput. Twoje środki kaput, ty kaput ;)

    R.

  • 9. Data: 2006-07-31 20:18:56
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oraz
    > WAP. Przerwa nie dotyczy kart płatniczych. Również serwis informacyjny

    Bardzo mnie to cieszy ,że są tacy porządni ale wolałbym żeby przerwa była
    między 2 a 4 w nocy. Wtedy mniej się namiesza ludziom :P

    Pozdro
    zenek

  • 10. Data: 2006-07-31 20:23:29
    Od: JK <h...@g...com>

    Dnia Mon, 31 Jul 2006 22:14:00 +0200, Robert.I napisał(a):

    > zaczęli by robić niusleter albo smsletter: Uwaga w dn...od do... serwis
    > transakcyjny kaput. Twoje środki kaput, ty kaput ;)
    >
    > R.

    i caly misterny plan wp...;)