eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Zamieszanie związane ze zmianą numeru rozliczeniowego ! ! ! › Re: mBank - Zamieszanie związane ze zmianą numeru rozliczeniowego ! ! !
  • Data: 2002-02-21 14:23:48
    Temat: Re: mBank - Zamieszanie związane ze zmianą numeru rozliczeniowego ! ! !
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1f72.000007cc.3c74fde2@newsgate.onet.pl...

    > Zadzwoniłem do KIR-u i okazało się, że numer 'BRE Bank - Oddz.Bank.Detal.'
    > zmienił się na:
    > 11401964

    Za posrednictwem tej jednostki jest roliczany ELIXIR (rowniez chyba za jej
    posrednictwem sa przekazywane dokumenty SYBIR z wylaczeniem przelewow).
    Byc moze chcialem wyslac przelew SYBIR-em i dlatego zostal odrzucony. Od
    1/02/02 przelewy do mBanku mozna wysylac tylko ELIXIRem.

    > Zadzwoniłem ponownie do mLinki, a ta twardo twierdzi, że numer
    rozliczeniowy
    > mBanku nie zmienił się.

    I dobrze mowi :).

    > O co chodzi???????
    > Niedługo będą przelewane wynagrodzenia i co wtedy????

    To juz problem banku w ktorego przelew wychodzi. On ponosi odpowiedzialnosc
    za wyslanie go odpowiednia droga.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl