  • Data: 2005-01-26 18:28:06
    Temat: Re: mBank -> VWBdirect
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ct8mr8$ju8$1@news.onet.pl...

    > Owszem nieistotne - istotne jest to, że kasa między VW i mbankiem nie
    > znalazła się NATYCHMIAST. I oczywiście winien tego, że sie nie znalazła
    jest
    > mbank :-)

    Ty jednak slepa jestes...
    TUTAJ byl opisywany INNY CALKIEM problem.
    Godziny sesji juz minely i NIEWAZNE JAK DAWNO.
    Czlowiek sie loguje do swojego konta i widzi jego stan BEZ ZMIAN POMIMO, ze
    sesja sie odbyla i pieniadze mu zaksiegowano.
    Wiec nie pitol mi tu o godzinach sesji bo WIADOMO ze sesja sie odbyla i ten
    problem jest wyjasniony na poczatku watku.

    Czlowiek sie pyta, czy ten bank tak ma, ze bez uzycia przycisku AKTUALIZUJ
    pokazuje nieaktualny stan konta zaraz po zalogowaniu, okazuje sie (na
    podstawie odpowiedzi RP) ze ON TAK MA, a ty ciagle trzymasz sie godzin sesji
    jak pijany plota.

    --
    Pozdrowienia