  • Data: 2005-01-27 16:54:53
    Temat: Re: mBank -> VWBdirect
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 26 Jan 2005 19:30:43 +0100, w <ct8npb$po8$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > On tak nie ma - a raczej ma niekiedy - zależnie od godzin sesji i
    > aktualizacji systemu.

    Czym ta wypowiedź różni się od mojego "czasami tak ma"?

    > Gdyby było tak jak z uporem twierdzisz, to po 3
    > miesiącach przerwy w logowaniu miałbyc stan konta sprzed 3 miesięcy. Teraz
    > jaśniej?

    Aktualizacja odbywa się w momencie logowania (z reguły). Czy pomimo braku
    logowania odbywa się cyklicznie co jakiś czas -- nie wiem. W przypadku braku
    aktualizacji przy logowaniu nie chciało mi się porównywać podanych godzin
    ostatniej aktualizacji i logowania). Może Dedegtyf Glenn sprawdzi sobie sama.

    EOT bo nudne

    PS. Dodam, że ostatnio cały czas mam aktualizację przy logowaniu. Albo
    poprawili system, albo mam ostatnio więcej szczęścia.