  • 1. Data: 2007-02-23 21:36:37
    Temat: mBank SUX
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Ku przestrodze - dziesiec razy przemyslcie zanim wezmiecie kredyt w
    mBanku...
    Ostatnio juz pisalem o moich perypetiach z uzyskaniem zaswiadczenia o
    wysokosci zadluzenia z mBanku. Ostatecznie wystawili mi je po ponad
    miesiacu oczekiwania, 4 telefonach na mlinie (w sumie ponad godzina
    rozmow), 4 reklamacjach i 6 dniach nerwowego oczekiwania na przesylke.

    Telefon na mlinie nr 1: niekompetentny pracownik nie wiedzial o jakie
    zaswiadczenie mi chodzi - tlumaczenie, dyktowanie... w sumie 20 minut
    rozmowy. Zaswiadczenie niby mialo byc najpozniej po 15 dniach roboczych.

    Tel.2: po 15 dniach roboczych zaswiadczenia brak, okazuje sie ze bank ma
    na to 20 dni. Zlozylem reklamacje nr 1, ze podano mi zla informacje.
    Czas rozmowy 20 minut (z czego 18 zajelo skladanie reklamacji zlozonej z
    jednego zdania).

    Tel.3: po 20 dniach roboczych - zaswiadczenia wciaz nie ma, reklamacja
    nr 2... czas rozmowy 10 minut.

    Po zlozeniu tej reklamacji nie dostalem potwierdzenia mailem, cos mnie
    tknelo i nastepnego dnia zadzwonilem zeby to potwierdzic.

    Tel.4: Okazuje sie, ze reklamacji nr 2 nie ma w systemie. Skladam ja
    ponownie (nr 3) i dodatkowo reklamacja na zignorowanie tej drugiej
    (czyli nr 4) - a co im bede zalowal :) Czas rozmowy 30 minut.

    Po dwoch dniach od ostatniego telefonu dzwoni babka z banku ze niby juz
    wyslali mi to zaswiadczenie listem priorytetowym. Na pytanie czemu to
    tyle trwalo odpowiedziala, ze teraz wszyscy te zaswiadczenia potrzebuja
    i sie nie wyrabiaja. Zapytalem zdziwiony, czy wszyscy od nich uciekaja z
    kredytami? W sumie to mnie to nie dziwi... Zamotala sie.
    Oczywiscie wiekszosc ludzi potrzebuje zaswiadczenia o odsetkach od
    kredytow w celu rozliczenia ulgi podatkowej. No coz, biedna niekompetena
    pani nie potrafila tego odroznic. Chyba tylko tacy ludzie tam pracuja.

    Po 6 dniach przyszedl oczekiwany dokument. Oczywiscie nie zaden
    priorytet, tylko zwykly list. Cud normalnie ze dokument wystawili ten co
    trzeba, bo przez jakis czas sie balem ze mi wysla ten o wysokosci
    zaplaconych odsetek.

    Dobra, ulzylo mi. A od dzis nigdy wiecej zadnych powaznych spraw z
    mBankiem.... takiego szczytu niekompetencji i zlewania klienta juz dawno
    nigdzie nie doswiadczylem.

    Jarek

  • 2. Data: 2007-02-24 15:01:38
    Temat: Re: mBank SUX
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com>

    On Fri, 23 Feb 2007 22:36:37 +0100, Jarek Dukat <n...@f...news> wrote:

    >Dobra, ulzylo mi. A od dzis nigdy wiecej zadnych powaznych spraw z
    >mBankiem.... takiego szczytu niekompetencji i zlewania klienta juz dawno
    >nigdzie nie doswiadczylem.

    polecam BOK Orange :) napisałbyś 3x tyle
    --
    Kajka GG:2182391

  • 3. Data: 2007-02-24 15:05:13
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Jarek Dukat napisał(a):
    > Ku przestrodze - dziesiec razy przemyslcie zanim wezmiecie kredyt w
    > mBanku...

    :-)
    moja siostra ostatnio probowala w mBanku zalozyc konto - swoje
    pierwsze w zyciu. Niestety.. prawdopodobnie (bo nie jest to pewne,
    bo skad wiadomo? :-) zle wpisala numer telefonu komorkowego.
    I nie sposob tego konta aktywowac, bo podczas aktywacji trzeba
    wpisac tymczasowy numer i haslo, a nastepnie wysylany jest SMS,
    ktorego nie otrzymuje.

    Juz byla wypelnic formularz w mKiosku (o zmiane numeru telefonu),
    ktory zostal wyslany, ale niestety po odpowiednim czasie nie wiadomo,
    czy ten formularz jest czy nie (pani w mKiosku mowi ze tak, i ze pewnie
    nie zostal przerobiony, bo podpis sie nie zgadzal, co jest watpliwe,
    na infolinii mowia, ze takie pismo do nich nie dotarlo i byc moze
    przez podpis... radza wyslac jeszcze raz)

    Konto nieaktywne, nie ma gdzie pojsc wyjasnic sprawe.. po prostu pat,
    a siostra na poczatku drogi ma juz dosc bankow ;-)

    Sierp

  • 4. Data: 2007-02-24 15:24:36
    Od: marek <m...@u...pl>

    Karolina Godyń wrote:

    > polecam BOK Orange :) napisałbyś 3x tyle

    to nie wiesz ze Orange zmienia nazwę ?
    teraz bedzie: "ORANGE WYRZUCONE PIENIADZE"
    fatalna jakość usług i obsługi.... :(

  • 5. Data: 2007-02-24 16:05:16
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Karolina Godyń napisał(a):
    > polecam BOK Orange :) napisałbyś 3x tyle
    Qrcze, to ja jakis szczesciarz jestem. W przeciagu ostatniego roku
    mialem kilkakrotnie kontakt z BOK orange. Zarowno chodzilo o prepaid
    (POP) jak i abo. Jesli wysylalem maila, w ciagu 24-48godz dostawalem
    odpowiedz. Jesli dzwonilem - gosc zalatwial sprawe od reki albo
    oddzwanial maks w ciagu 48godz. Sprawy mialem rozne - od bledow w
    formularzu rejestracyjnym po prosbe o uznanie promocyjnego doladowania
    (chociaz wina byla ewidentnie moja bo postapilem niezgodnie z intstrukcja).
    Za to z BOK mBanku mam zle doswiadczenia. A to czekanie m-c czasu na
    opinie o KK (dostalem ta opinie po m-cu ale chyba tylko dzieki temu, ze
    'prywatnie' dotarlem do osoby odpowiedzialnej za wystawianie takich
    zaswiadczen) a to znow czekanie ok 4tyg na odpowiedz w momencie, kiedy
    im powiedzialem ze jesli dostane odpowiedz poznej niz po 10 dniach to
    moga sobie w ogole mnie odpuscic bo nie skorzystam z ich uslug
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-02-24 21:47:29
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > (POP) jak i abo. Jesli wysylalem maila, w ciagu 24-48godz dostawalem
    > odpowiedz. Jesli dzwonilem - gosc zalatwial sprawe od reki albo

    Szczęściarz, ja dostawałem odpowiedź po co najmniej tygodniu lub wcale. Ale
    zazwyczaj korespondencja dotyczyła traktowania stałego klient nie gorzej niż
    nowego.

    Darek

  • 7. Data: 2007-02-25 08:46:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 24 Feb 2007 17:05:16 +0100, badzio
    <b...@n...epf.pl> wrote:

> [...]
    >(chociaz wina byla ewidentnie moja bo postapilem niezgodnie z intstrukcja).

    Taaa... Do póki załatwiasz standardowe sprawy, to tak masz. Ale
    spróbuj złozyć reklamację. Mi uroczy niedysponent powiedział, że nei
    przejmyuja telefonicznie, tylko na piśmie, na pytanie, co w takim
    razie z punktem regulaminu, który o tym mówi jakoś nei potrafił
    odpowiedzieć, natomiast na pytanie o nagrywanie rozmów niedysponent
    twierdzi, że nie można nagrywać rozmów bez uprzedzenia, bo tak mówi
    'ustawa telekomunikacyjna'. Na pytanie o dokładniejsze dane, czyli
    jaka ustawa, z którego roku etc. juz nie potrafi powiedzieć nic, a
    kiedy stwierdziłem, że ja nagrywam rozmowę, to w pośpiechu sue
    rozłączył.
    kolei druga niedysponentka na to samo pytanie stwierdziła, że chodzi
    o ustawe o ochronie danych osobowych, a na pytanie o konkrety, czyli
    które artykuły tejże ustawy też się zawiązała.

    A, SMS-y reklamowe od PTK Centertel dalej dostaję :D
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 8. Data: 2007-02-25 09:20:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > a kiedy stwierdziłem, że ja nagrywam rozmowę, to w pośpiechu sue
    > rozłączył.

    to dobre ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-02-25 09:24:06
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Taaa... Do póki załatwiasz standardowe sprawy, to tak masz. Ale
    > spróbuj złozyć reklamację.
    Skladalem reklamacje. Raz okazalo sie w miedzyczasie ze nie mam racji
    (co orange tez zauwazyl) a mimo tego, jak sami napisali 'w drodze
    wyjatku', uznano moja reklamacje. Jedna reklamacje zalatwialem mailem,
    reszte telefonicznie
    > natomiast na pytanie o nagrywanie rozmów niedysponent
    > twierdzi, że nie można nagrywać rozmów bez uprzedzenia
    A po diabla zes go stresowal informacja o nagrywaniu rozmowy?
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-02-25 09:40:49
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Mam jeszcze pytanko do osob, ktore refinansowaly kredyt mbankowy w innym
    banku. Dostalem to pieprzone zaswiadczenie i tam jest podany nr konta do
    splaty kredytu. To jest inny nr niz moje ekonto. Chcialem probnie zrobic
    przelew na ten numer kilka zl i ku mojemu zaskoczeniu system mbanku
    wypisal mi komunikat bledu: "rachunek uznania nie istnieje". Jak to nie
    istnieje? To jak ja mam splacic kredyt na nieistniejacy rachunek?
    Oczywiscie w poniedzialek bede dzwonil to wyjasniac, ale moze ktos sie
    juz z tym spotkal?
    (mBank SUX) ^ 2.

    Jarek