  • 1. Data: 2002-09-11 10:23:57
    Temat: [mBank] Pusty pin do VE
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam!

    Zadzwonilem ostatni zeby aktywowac swoja VE do eKonta ktora lezala
    sobie nieuzywana juz z pol roku. Podalem numer, wszystko OK a tu
    nagle mLinek pyta sie czy dostalem koperte z PINem. Mowie ze nie bo
    po co mial przychodzic skoro jest to karta wznowiona i ma ten sam
    PIN. Na co pan odparl ze raczej nie jest to karta wznowiona tylko
    poprzednia "zamknalem" (jego wyrazenie), po czym wystapilem o
    wydanie nowej. Az zaniemowilem na chwile jako ze nic takiego
    sobie nie przypominam. Przez 5 minut przekonywalem go ze nic takiego
    nie bylo i karta jest wznowiona, on mi przez 5 minut tlumaczyl ze w
    systemie ma zamkniecie poprzedniej karty i wydanie nowej.
    Po powrocie do domu sprawdzilem i rzeczywiscie - karty maja rozne
    numery czyli mLinek mial racje. Zaczalem wiec szukac PINu ktory w
    takim razie pewnie przyszedl. Znalazlem koperte, nieotwarta jeszcze,
    zagladam do srodka a tam... pusto. Nie ma wydrukowanego numeru, do
    jakiej karty jest PIN, jednym slowem nic. Kartka nawet nie stala
    obok drukarki. Zdarzylo sie wam to kiedys? Bo nie pamietam zeby ktos
    raportowal to na pbb no ale mam 35 tys postow nieczytanych wiec
    moglo mi umknac ;))
    A skutek tego bedzie taki ze 2 dni po aktywacji bede musial znowu
    dzwonic, zastrzec karte i poprosic o wydanie nowej. No coz, shit
    happens.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    Ps. W dalszym ciagu mam amnezje i nie wiem czemu pierwsza karta
    zostala "zamknieta".

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Shine on you crazy diamond"
    WinAmp gra: My Dying Bride - Under Your Wings And Into Your [zatrzymany]

  • 2. Data: 2002-09-11 19:37:36
    Temat: Re: [mBank] Pusty pin do VE
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >Nie ma wydrukowanego numeru, do
    > jakiej karty jest PIN, jednym slowem nic. Kartka nawet nie stala
    > obok drukarki.

    A moze PIN "wyparowal"? Bo wiesz, piny sa drukowane taka specyficzna
    drukarka iglowa z bardzo zuzyta tasma (a przynajmniej w wiekszosci banków
    tak to wyglada). W zalozeniu pewnie ma chronic przed przeswietlaniem i
    zdobyciem PINu. Tak wiec moze starl sie albo cus...

  • 3. Data: 2002-09-12 08:37:37
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Wed, 11 Sep 2002 21:37:36 +0200, "corner" <c...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >tak to wyglada). W zalozeniu pewnie ma chronic przed przeswietlaniem i
    >zdobyciem PINu. Tak wiec moze starl sie albo cus...

    owszem slabo to widac bo:
    - drukowane jest tak zeby pin nie odcisnal sie na tej "kopercie" w
    ktorej jest
    - drukuje go to czernidlo na z wewnatrz koperty

    ----------
    pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2002-09-13 18:20:43
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

> [...]
    > tak to wyglada). W zalozeniu pewnie ma chronic przed przeswietlaniem i
    > zdobyciem PINu. Tak wiec moze starl sie albo cus...

    Nie, jak pisalem nie ma nawet najmniejszego sladu po zadnym nadruku.
    Wszystko jest jak prosto z fabryki.
    Pzdr
    Konrad Inglot