  • 1. Data: 2011-11-22 22:18:15
    Temat: /mBank/ Oferta dla Ciebie
    Od: MK <m...@i...pl>

    Dzis dostalem ponizsza informacje i juz wietrze podstep... ;)

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
    specjalną ofertę:

    Nawet 8,02% na negocjowanych lokatach mBanku - oferta ważna do
    2011-12-15 - Kliknij, a oddzwonimy...

    MK

  • 2. Data: 2011-11-22 22:22:27
    Temat: Re: /mBank/ Oferta dla Ciebie
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 22 Lis, 23:18, MK <m...@i...pl> wrote:
    > Dzis dostalem ponizsza informacje i juz wietrze podstep... ;)

    Nie jest tak zle... sa i bardziej szczegolowe informacje...

    Negocjuj oprocentowanie oszczędności, gdy suma Twoich aktywów w mBanku
    przekroczy 100 tys. PLN. Jeśli wartość Twoich środków będzie równa lub
    wyższa 200 tys. PLN gwarantujemy 3 miesięczną lokatę z oprocentowaniem
    8,02% czyli 6,50% netto w skali roku. Do sumy aktywów wliczają się
    oszczędności zgromadzone na rachunkach, lokatach, SFI i eMAKLERZE.
    Oferta obowiązuje dla nowych środków, które ulokujesz w banku po 17.11
    br. Wypełnij wniosek kontaktowy, a oddzwonimy do Ciebie.

    Powiem, ze jestem troche zaskoczony, bo jak na mBank to calkiem
    ciekawa oferta depozytowa. Moze zauwazyli, ze wyslalem 1PLN do BGZ ;).

    MK

  • 3. Data: 2011-11-23 07:00:01
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    k.googlegroups.com...
    On 22 Lis, 23:18, MK <m...@i...pl> wrote:

    >Powiem, ze jestem troche zaskoczony, bo jak na mBank to calkiem
    >ciekawa oferta depozytowa. Moze zauwazyli, ze wyslalem 1PLN do BGZ ;).

    Albo wreszcie ktos poszedl po rozum do ksiedza/mikolaja albo drwala ;)
    gdy poczuli odplyw depozytow. Jest zapewne spora grupa "nieruchawych"
    zasiedzialych klientow, ale i oni w koncu sie ruszą ;)

  • 4. Data: 2011-11-23 08:18:43
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Albo wreszcie ktos poszedl po rozum do ksiedza/mikolaja albo drwala ;)
    > gdy poczuli odplyw depozytow. Jest zapewne spora grupa "nieruchawych"
    > zasiedzialych klientow, ale i oni w koncu sie ruszą ;)
    Cóż - sam byłem takim "nieruchawym". Od roku regularnie zostawiam im na
    koncie ochłapy, do bieżących wydatków, a resztę leję tam, gdzie dają
    najwyższe odsetki...
    Trochę brakuje mi czasu na poznanie lepszych możliwości inwestowania, ale
    może kiedyś trafi się jakieś dłuższe zwolnienie lub urlop i wtedy także
    lokaty staną się zbyt mało opłacalne.
    Mam nieodparte przeczucie, że ten czas zmian nastąpi najpóźniej do 1
    kwietnia 2012 roku....
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 5. Data: 2011-11-23 08:52:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Powiem, ze jestem troche zaskoczony, bo jak na mBank to calkiem
    > ciekawa oferta depozytowa. Moze zauwazyli, ze wyslalem 1PLN do BGZ ;).

    wszystko fajnie, tylko dlaczego nie korzysają z możliwości uniknięcia
    Belki?
    8,02 z kapializacją dzienną byłoby super.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 6. Data: 2011-11-23 09:09:09
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .
    >wszystko fajnie, tylko dlaczego nie korzysają z możliwości uniknięcia
    >Belki?
    >8,02 z kapializacją dzienną byłoby super.

    Bo te 200 tys. i więcej musiałby być porozbijane na kilkanaście lokat

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 7. Data: 2011-11-23 16:52:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo te 200 tys. i więcej musiałby być porozbijane na kilkanaście lokat

    no i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 8. Data: 2011-11-23 20:23:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > no i?

    chyba nie do wszystkich zaproszenie do negocjacji przesyłali, aktywa
    mam, ale linku brak ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2011-11-23 20:34:13
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 23 Lis, 21:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > chyba nie do wszystkich zaproszenie do negocjacji przesyłali, aktywa
    > mam, ale linku brak ;-/

    No, zadzwonic to chyba zawsze mozesz :). Poniewaz dlugo juz sie znamy
    podesle link, ale na priv, bo nie chce burzyc pracy CRMowcow ;).

    MK

  • 10. Data: 2011-11-23 20:46:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No, zadzwonic to chyba zawsze mozesz :). Poniewaz dlugo juz sie znamy
    > podesle link, ale na priv, bo nie chce burzyc pracy CRMowcow ;).
    >
    > MK

    uprzejmie dziękuję, miałem właśnie zakładać lokaty Tax Free w IB (6,1%
    netto), ale skoro mBank organizuje promocję (na wyższy %) to mogę i tam
    spróbować ;-)

    ps
    z adresu usuń "x" ;-)

    --