  • Data: 2009-02-20 23:13:26
    Temat: Re: mBank NIE WARTO - UWAGA! - poswiadczanie podpisu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Mateuszczyk pisze:

    > Chwila, rozumiem, że bank może nie zrealizować dyspozycji, jeśli w
    > umowie jest zastrzeżenie, że podpis musi być zgodny ze złożonym wzorem.
    >
    > Ale wypowiedzenie umowy to trochę inna sprawa - Kodeks Cywilny nie
    > wymaga na wypowiedzeniu umowy takiego samego podpisu jak na umowie :)
    > czy Prawo Bankowe ma inne zdanie na ten temat ?
    >
    > Trzymaj się wersji, że wypowiadasz umowę o prowadzenie rachunku a nie,
    > że składasz dyspozycję zamknięcia rachunku :)

    Niemniej jednak w tym przypadku bank nie wie, czy podpis pochodzi
    faktycznie od posiadacza rachunku, skoro w dokumentacji banku jest inny
    wzór. W przypadku braku osobistego kontaktu jest to problem, w marmurku
    chociaż można przyjść i się wylegitymować. Myślę, że poświadczenie
    podpisu przez notariusza (20zł netto) rozwiązałoby problem.

    --
    Liwiusz