  • 11. Data: 2010-11-27 11:24:05
    Temat: Re: /mBank/ Mastercard Debit
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Z PP czy bez? Precyzujac, dostalem MC Debit Gold Paypass. Czyli jednak
    > nie wszystkie mBankowe sa wypukle, moze to cos jak dawno temu debetowa
    > VISA Gold...

    No nie wiem, spodziewales sie plaskiej karty gold?
    Ja wiem, ze zlote i platynowe karty bardzo sie teraz "zdewaluowaly"
    (jesli mozna w ogole mowic o dewaluacji kart) - ale to by bylo troche
    dziwne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2010-11-27 12:32:56
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 27 Lis, 12:24, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

> [...]
    > Ja wiem, ze zlote i platynowe karty bardzo sie teraz "zdewaluowaly"
    > (jesli mozna w ogole mowic o dewaluacji kart) - ale to by bylo troche

    Dlaczego dziwne? W Citi od lat byly Maestro Gold, a teraz sa plaskie
    Mastercard Debit Gold... chyba tez PKO BP ma jakas plaska 'prestizowa'
    debetowke...

    MK

  • 13. Data: 2010-11-27 21:37:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Dlaczego dziwne? W Citi od lat byly Maestro Gold, a teraz sa plaskie
    > Mastercard Debit Gold... chyba tez PKO BP ma jakas plaska 'prestizowa'
    > debetowke...

    Aha. Przyznaje ze o tym nie wiedzialem. W kazdym razie w mBanku byly
    klasiki gold (VISA), i one byly wypukle od zawsze (= takze wtedy, gdy
    to moglo miec nieco wieksze znaczenie dla klienta, i gdy banki nie byly
    jeszcze tak oswojone z wydawaniem wypuklych kart kazdemu).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2010-12-02 09:45:14
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Lis, 23:16, MK <m...@i...pl> wrote:
    > Dostalem dzis swoja pierwsza MC Debit, zdziwilo mnie nieco, ze jest
    > ona wypukla. Czy sa jakies zasady stosowania tej wypuklosci? Widzialem
    > MC Debit z Citi i tam dla odmiany karty sa plaskie.

    Hm... znalazlem jeszcze jedna zalete tej karty, okazuje sie, ze
    potrafi ona chodzic offline, przynajmniej przy transakcjach
    zblizeniowych. Co zastanawiajace byla to pierwsza moja transakcja ta
    karta. Do tej pory karty, ktore mialem potrzebowaly kilku transakcji
    zeby zaczac chodzic offline, a tu taka niespodzianka :).

    MK