  • 1. Data: 2011-12-12 10:13:24
    Temat: [mBank] KK VISA Classic (złota rybka)
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Czy coś przeoczyłem czy miałem zwidy i omamy?

    Chodzi o zwrot prowizji przy aktywnym korzystaniu z KK. Jestem/byłem
    przekonany, że przy intensywnym korzystaniu i wyrobieniu pewnego
    poziomu wydatków bezgotówkowych (chyba 18000 zł na rok) prowizja nie
    jest pobierana. Szukam tego po stronach mBanku i nie mogę znaleźć.
    Czyżby wyparowało albo nigdy nie było?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2011-12-12 10:53:53
    Temat: Re: [mBank] KK VISA Classic (złota rybka)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>
    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jc4ksd$ckg$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > wydatków bezgotówkowych (chyba 18000 zł na rok) prowizja nie jest
    > pobierana. Szukam tego po stronach mBanku i nie mogę znaleźć. Czyżby

    Przyznam się, że czuję się lekko skonfundowany. Rzeczywiście w TOiP z 22
    listopada wszystkie opłaty roczne za KK wydają się występować w wersji
    bezwarunkowej (chyba że też oślepłem).

    Co do tego, że istniały limity obrotów zwalniające z opłat dla wszystkich
    kart, nie ma wątpliwości, bo sam z tego korzystałem (dla VP było to 36k
    rocznego obrotu i żyłem w świadomości, że to nadal działa). Jaka amba to
    zjadła i kiedy, nie mam pojęcia. Że też rwetesu na grupie nie było w tej
    kwestii. Chyba że go przegapiłem. W każdym razie to już zahacza o kuriozum:
    jednoczesny brak limitów zwalniających z opłat oraz moneyback. Bank może
    liczyć już chyba tylko na mTransferowych Stutysięczników, którzy nie będą w
    stanie spłacić karty i jej zamknąć.

  • 3. Data: 2011-12-12 10:59:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 12.12.2011 11:13, Telesfor Baudot pisze:
> [...]
    > wydatków bezgotówkowych (chyba 18000 zł na rok) prowizja nie jest
    > pobierana. Szukam tego po stronach mBanku i nie mogę znaleźć. Czyżby

    Bylo i jest:

    http://www.mbank.pl/karty/promocje/karta-kredytowa-v
    isa-bez-oplat.html

  • 4. Data: 2011-12-12 10:59:09
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Przyznam się, że czuję się lekko skonfundowany. Rzeczywiście w TOiP z 22
    > listopada wszystkie opłaty roczne za KK wydają się występować w wersji
    > bezwarunkowej (chyba że też oślepłem).

    Słabo szukacie to nie widzicie :)

    Od kilku lat nie ma tego w tabeli opłat, bo mBank nazywa to mega promocją:

    http://www.mbank.pl/download/promocje-konkursy/karty
    /regulamin-promocji-karta-visa-za-0zl-03.11.2009.pdf
    http://www.mbank.pl/download/promocje-konkursy/karty
    /regulamin-promocji-karta-mastercard-za-0zl-03.11200
    9.pdf

    http://www.mbank.pl/karty/promocje/karta-kredytowa-v
    isa-bez-oplat.html
    http://www.mbank.pl/karty/promocje/karta-kredytowa-m
    astercard-bez-oplat.html

  • 5. Data: 2011-12-12 11:02:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jc4mpt$jfb$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > http://www.mbank.pl/download/promocje-konkursy/karty
    /regulamin-promocji-karta-mastercard-za-0zl-03.11200

    Ano racja, thx. :)

  • 6. Data: 2011-12-12 12:52:21
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Bylo i jest:
    >
    > http://www.mbank.pl/karty/promocje/karta-kredytowa-v
    isa-bez-oplat.html

    Dziękuje za przypomnienie.

    Prowizja została pobrana 2 grudnia. Czekam zatem na zwrot w dziesiąty
    dzień roboczy, czyli pewnie... 14 grudnia.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 7. Data: 2011-12-12 13:22:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" jc4khd$1im$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Przyznam się, że czuję się lekko skonfundowany. Rzeczywiście w TOiP z 22 listopada
    wszystkie opłaty roczne za KK wydają się
    > występować w wersji bezwarunkowej (chyba że też oślepłem).

    Tak to jest -- kto z kim przestaje takim się staje.
    A że mBank zadarł z Rydzykiem -- zbiera (jak Rydzyk) na tacę... ;)

    Radzę od serca -- z Kościołem (choćby i mBankowym) nie zadzierać...
    Płacić, płacić, brać sakramenty, na msze uczęszczać... ;)
    [we mszach uczestniczyć?]

> [...]
    > limitów zwalniających z opłat oraz moneyback. Bank może liczyć już chyba tylko na
    mTransferowych Stutysięczników, którzy nie będą

    A jednak mBank trzyma się. :)
    Co więcej -- chyba mBank daje 5% keszbeku na Rossmańską. ;)
    Ale ja (choć tam stale kupuję -- pas sraczowy, ;) golarki,
    płyny do mycia łazienki...) tej karty nie mam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-12-12 14:46:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jc4v6t$i28$...@i...gazeta.pl

    > Co więcej -- chyba mBank daje 5% keszbeku na Rossmańską. ;)
    > Ale ja (choć tam stale kupuję -- pas sraczowy, ;) golarki,
    > płyny do mycia łazienki...) tej karty nie mam.

    Jeśli ktoś nie załapał -- jednym mBank zwraca 5% z zakupów
    czynionych w Rossmannie a innym zabiera 30 złotych miesięcznie. :)
    I jest to zasada biblijna:

    Bo kto ma, temu będzie dodane, i nadmiar mieć będzie;
    kto zaś nie ma, temu zabiorą również to, co ma

    To wynik zażyłości mBanku z Rydzykiem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Delikatni niech nie zaglądają [po]niżej[ pasa]...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    BTW zażyłości...

    -- Ty chuju!!!
    -- O, wypraszam sobie!!! Nie jesteśmy na ty. ;)