  • Data: 2004-06-07 06:52:40
    Temat: Re: [mBank][KK] Konsekwencje spoznionej splaty
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisal w wiadomosci
    news:40c1f371$1@news.home.net.pl...
    > Witam
    >
    > Tak sie zdazylo ze zapomnialem splacic KK w terminie i splacilem ja w
    > calosci 1 dzien po terminie.
    >
    > Bank oczywiscie naliczyl sobie oplate zgodna z regulaminiem za to
    > opozninie.

    niektore banki nie pobieraja tej oplaty [rzy 1 spoznieniu ale duza czesc
    tak.

    > Moje pytanie jest takie. Czy oprocz tego dodatkowo beda jakies
    > konsekwencje. Jakies odesetki od kretytu? Do tej pory zawsze splacalem w
    > GP wiec sie nie orientuje troche.

    bedziesz bulil odsetki za caly okres kredytowania. Bank wlasnie na takich
    klientow liczy wydajac KK... Stad tez mozna zrozumiec dlaczego mbank opiera
    sie VC debetowej jak moze zlapac troche dodatkowej kasy dzieki takim
    przypadkom.

    D.