    From: "K. M" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank + Inteligo ( okiem laika )
    Date: Fri, 18 May 2007 22:49:57 +0200

    G.R. napisał(a):
    > Witam
    >
    > Rozejrzalem sie troche po grupie i uznalem, ze warto zmienic dotychczasowe
    > konto w PKO na tansze konto internetowe. Po namysle wybralem dwa konta:
    > mBank i Inteligo. Sugerowalem sie tym, ze mBank jest najczesciej spotykanem
    > kontem na allegro, zas zaraz po nim jest Inteligo. Co wiecej, mam blisko do
    > PKO wiec jakakolwiek wplata na konto nie obciazala by nadmiernie mojego
    > czasu. Niemniej wazna byla tez nieregularnosc i wysokosc wplat koniecznych
    > do utrzymania konta. Biorac to wszystko pod uwage takie polaczenie kont jest
> [...]
    mam inteligo i mbank, i takie polaczenie jest dla mnie korzystne poniewaz:
    mieszkam w malej miejscowosci i mam w ofercie bankomaty: PKO BP, BS,
    PEKAO SA, CASH4YOU niestety zlikwidowali :/
    wplaty na inteligo darmowe, z inteligo na mbank 99gr pozniej place
    rachunku z mbanku. W Inteligo saldo miesieczne >99 zł = 0 zł za
    prowadzenie, pozostaje koszt karty 99 gr miesiecznie ( wg mnie koszt
    niewielki a mam bezprowizyjny bankomat i platnosci przez internet ).
    Ogólnie jestem zadowolony z takiego polaczenia 2 kont internetowych