    From: SirMike <s...@F...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank + Inteligo ( okiem laika )
    Date: Fri, 18 May 2007 17:21:42 +0200

    Dnia Fri, 18 May 2007 16:22:51 +0200, G.R. napisał(a):

    > Rozejrzalem sie troche po grupie i uznalem, ze warto zmienic dotychczasowe
    > konto w PKO na tansze konto internetowe. Po namysle wybralem dwa konta:
    > mBank i Inteligo. Sugerowalem sie tym, ze mBank jest najczesciej spotykanem
    > kontem na allegro, zas zaraz po nim jest Inteligo. Co wiecej, mam blisko do
    > PKO wiec jakakolwiek wplata na konto nie obciazala by nadmiernie mojego
    > czasu. Niemniej wazna byla tez nieregularnosc i wysokosc wplat koniecznych
    > do utrzymania konta. Biorac to wszystko pod uwage takie polaczenie kont jest
    > dla mnie bardzo atrakcyjne.

    Jakis czas temu bylem w identycznej sytuacji ale chcialem miec tylko jedno
    konto. Wybralem Inteligo i jestem bardzo zadowolony. Wybralem tak glownie
    dlatego, ze w okolicy mam mnostwo bankomatow PKO. Przelewy za 99gr robie
    sporadycznie i nie odczuwam tego kosztu w zaden sposob.

    > Tylko czy aby na pewno nie ma lepszego polaczenia albo wogole lepszego konta
    > internetowego w innym banku ? Interesuje mnie bowiem tylko konto internetowe
    > dajace mozliwosc swobodnego kupowania przedmiotow i uslug na calym swiecie
    > przy jednoczesnym jak najnizszym koszcie utrzymania i przelewow.

    Ja sie nie doszukalem :)

    > I tu mam kolejne pytanie. Czy lepiej brac karte w Inteligo czy w mBanku ?
    > Szperanie po roznych stronach dotyczacych kont i kart kredytowych
    > spowodowalo tylko zawrot glowy poniewaz Inteligo oferuje karte Visa Elektron
    > do kupowania towarow i uslug w necie zas mBan oferuje swoim klientom taka
    > sama karte do platnosci bezgotowkowych i wyplat z bankomatow. O ile dobrze
    > rozumiem to sa dwie odrebne rzeczy wiec jak to jest ?

    ZTCW Karta Visa Electron oferowana przez Inteligo mozna placic w necie
    (chociaz nie masz 100% pewnosci, ze akurat sklep przyjmie taka platnosc)
    jak rowniez wyplacac z bankomatu i placic bezgotowkowo w sklepie. Swojej
    obecnej karty nie testowalem jeszcze w necie ale jakies pol roku temu
    znajomy placil mi za konto pocztowe w zagranicznej firmie wlasnie karta
    Inteligo.

    --
    SirMike - http://www.sirmike.org

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but
    when you do, it blows away your whole leg. - Bjarne Stroustrup