  • 1. Data: 2007-11-12 12:21:49
    Temat: [mBank] Hasła SMSowe - teraz juz wiem po co są
    Od: Bankokształciuch <J...@g...com>

    Właśnie miałem się okazję przekonać, dlaczego mBank tak "lobbuje" za
    hasłami SMSowymi... jak każdy wie, do hasła SMSowego potrzebny jest
    numer telefonu, a mając taki numer, co można zrobić? Na przykład można
    wydzwaniać i oferować klientowi nowe usługi, jak na przykład kredycik,
    nowa kartę kredytową, czy np. większy limit na karcie.

    Mnie to właśnie dzisiaj spotkało... same hasła bardzo sobie chwalę,
    ale już "spamowanie" ofertą - niekoniecznie.

    --
    Bankokształciuch

  • 2. Data: 2007-11-12 14:28:36
    Temat: Re: [mBank] Hasła SMSowe - teraz juz wiem po co są
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bankokształciuch"
    (...........)
    > Mnie to właśnie dzisiaj spotkało... same hasła bardzo sobie chwalę,
    > ale już "spamowanie" ofertą - niekoniecznie.

    A nie dałeś im zgody na przesyłanie inf. marketingowych?
    Jeśli tak to nie narzekaj, jeśli nie to nie mają prawa
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-11-12 16:55:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2007 15:28:36 +0100, blad napisał(a):
    > Użytkownik "Bankokształciuch"
    > A nie dałeś im zgody na przesyłanie inf. marketingowych?
    > Jeśli tak to nie narzekaj, jeśli nie to nie mają prawa

    Do wydzwaniania nie trzeba takiej zgody...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 4. Data: 2007-11-12 18:08:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 12 Nov 2007 04:21:49 -0800, Bankokształciuch
    <J...@g...com> wrote:

    >Właśnie miałem się okazję przekonać, dlaczego mBank tak "lobbuje" za
    >hasłami SMSowymi... jak każdy wie, do hasła SMSowego potrzebny jest
    >numer telefonu,

    Ty patrz... ja haseł SMS-owych nie używam, a bank i tak ma mój numer
    telefonu... Cuda, panie, cuda!

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2007-11-12 23:30:11
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bankokształciuch" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]

    > Mnie to właśnie dzisiaj spotkało... same hasła bardzo sobie chwalę,
    > ale już "spamowanie" ofertą - niekoniecznie.

    ja mam hasła jednorazowe via SMS ale nikt do mnie nie dzwoni z ofertami

    Piotrek

  • 6. Data: 2007-11-13 09:48:08
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Do wydzwaniania nie trzeba takiej zgody...

    a co? wystarcza odpowiednie wplywy?...

  • 7. Data: 2007-11-13 23:07:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2007 10:48:08 +0100, Q napisał(a):
    > a co? wystarcza odpowiednie wplywy?...

    Wydzwanianie nie podpada pod ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    Co innego maile, chyba też smsy...

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2007-11-15 13:47:25
    Od: "mf" <m...@o...pl>

    Na przykład można
[...]

    Jaką masz pewność, że to był m Bank , a nie ktoś kto próbował uzyskać twoje
    dane osobowe?