    From: "KK" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Co zrobić, gdy nie pamięta się telekodu?
    Date: Tue, 31 Dec 2002 22:37:06 -0500

    <w...@N...gazeta.pl> wrote in message news:auqcao$io4$1@news.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Zbliża się koniec roku, więc chciałbym aktywować nową kartę.
    > Niestety, trzeba w tym celu zadzwonić do mLinii, a tam zapytają mnie
    pewnie
    > o nazwisko panieńskie matki i którąś tam liczbę numeru telekod :-(((
    > A skąd ja mam pamiętać jaki jest mój telekod?

    Swego czasu likwidowalem konto w mBanku i szczerze mowiac oprocz numeru
    rachunku, ktory znalazlem na kartce nie pamietalem nic wiecej.
    Na wszystkie pytania Pani odpowiadalem nie wiem, nie pamietam.
    Pani powiedziala, ze za jakis czas do mnie oddzwonia i ze wtedy bede mogl
    jeszcze raz wprowadzic telekod i wtedy juz bede mogl zamknac konto.
    Zadzwonili, zmienilem, zamknalem.
    Po prostu zadzwon i powiedz, ze nie pamietasz, poradza sobie z Toba bez
    problemu.
    kk