  • 1. Data: 2005-06-26 09:59:46
    Temat: mBank - BZWBK
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Jak dzisiaj przeleję z mBank do BZWBK, to pieniądze
    po drugiej stronie będą zaksięgowane po którym elixirze ?
    Będą już w południe na koncie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2005-06-26 10:01:19
    Temat: Re: mBank - BZWBK
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik DooMiniK napisał:

    > Jak dzisiaj przeleję z mBank do BZWBK, to pieniądze
    > po drugiej stronie będą zaksięgowane po którym elixirze ?
    > Będą już w południe na koncie?

    W _najlepszym_ przypadku przyjda druga sesja i po 12 powinny byc na koncie.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-06-26 10:02:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > W _najlepszym_ przypadku przyjda druga sesja i po 12 powinny byc na
    > koncie.

    Bartol - niezla popijawa byla wczoraj, nie? ;)
    Pieniadze beda - ale w _poniedzialek_!!!!

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-26 10:13:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bartol - niezla popijawa byla wczoraj, nie? ;)
    > Pieniadze beda - ale w _poniedzialek_!!!!

    Ech, Amra, skad taki brak wiary w drugiego czlowieka. ;-)

    Bartol

  • 5. Data: 2005-06-26 12:53:40
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    napisał w wiadomości news:d9luio$2lr$1@news.onet.pl...
    > Bartol - niezla popijawa byla wczoraj, nie? ;)
    > Pieniadze beda - ale w _poniedzialek_!!!!

    Oczywiście miałem na myśli poniedziałek, tylko
    chodzi mi o godzinę ;)

  • 6. Data: 2005-06-26 14:51:04
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to DooMiniK posłał(a) w świat wiadomość

    > Jak dzisiaj przeleję z mBank do BZWBK, to pieniądze
    > po drugiej stronie będą zaksięgowane po którym elixirze ?
    > Będą już w południe na koncie?

    Małe, prywatne zestawienie

    Przelew wysłany pierwszą sesją Eliksiru jest księgowany na kontach
    Reiffeisen Bank - pomiędzy 11. a 12.
    Volkswagen Bank Direct - pomiędzy 11. a 12.
    ING Bank Śląski - pomiędzy 13. a 14.
    mBank - pomiędzy 13. a 14.
    Lukas Bank - pomiędzy 13. a 14.

    Dwie ciekawostki

    Pieniądze wpłacone rano na konto w PKO w Katowicach (kasie banku) są
    dostępne na koncie właściciela dopiero następnego dnia, jeżeli właściciel
    konta sprawdza jego stan w innym województwie. Niedawno się o tym
    przekonałem.

    Opłacona porannym przelewem faktura Idei (Idea ma konto w BRE Banku,
    przelew puszczony z VW Banku). Kwota przelewu jest zaksięgowana jeszcze
    tego samego dnia, co można sprawdzić na https://www.idea24on-line.pl/.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,