    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Arogancja czy głupota????
    Date: Wed, 10 Apr 2002 11:35:17 +0200

    > Moze wlasnie to bylo ich celem?

    co było ich celem bo nie rozumiem?
    wydawało mi się że utworzenie przyjaznego dla klientów banku

    sorki, ale dla mnie konto bankowe jest zwykłym uproszczeniem sobie życia,
    chcę go używać tak samo jak np. telefonu komórkowego i nie wyobrażam sobie,
    żeby np. operator sieci telefonicznej od jutra zmienił sposób wybierania
    numerów tel. i powiadamiał o tym wyłącznie na swojej stronie internetowej,
    przecież to absurdalne

    większość ludzi nie czyta żadnych instrukcji, nie kiwnie palcem więcej niż
    to konieczne, wszyscy chcą minimalizowac swój wysiłek takie są realia,

    powiem szczerze że wchodze na strony mbanku tylko po to by się zalogować i
    zrobić przelewy lub sprawdzić saldo i może to pracownikom mbanku wyda się
    straszne ale uzywam tego konta już prawie półtora roku i ani razu nie
    czytałem jeszcze forum ani żadnych newsów, poprostu szkoda mi czasu