  • 1. Data: 2009-01-05 07:44:08
    Temat: lokata 8,5% w Millenium, co myślicie ?
    Od: "mirek" <m...@o...pl>

    znajomy ma trochę środków po sprzedaży mieszkania, ok 350 tyś,
    pytał sie mnie o lokatę millenium co ją reklamują w TV,
    jest 8,5% już od 30 dni w górę,
    czy są jakieś kruczki ?

  • 2. Data: 2009-01-05 14:01:19
    Temat: Re: lokata 8,5% w Millenium, co myślicie ?
    Od: "news.atman.pl" <r...@w...pl>

    Użytkownik "mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > znajomy ma trochę środków po sprzedaży mieszkania, ok 350 tyś,
    > pytał sie mnie o lokatę millenium co ją reklamują w TV,
    > jest 8,5% już od 30 dni w górę,
    > czy są jakieś kruczki ?

    tylko Belka

  • 3. Data: 2009-01-05 14:29:24
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 5 Sty, 08:44, "mirek" <m...@o...pl> wrote:
    > znajomy ma trochę środków po sprzedaży mieszkania, ok 350 tyś,
    > pytał sie mnie o lokatę millenium co ją reklamują w TV,
    > jest 8,5% już od 30 dni w górę,
    > czy są jakieś kruczki ?

    a czy czasami od dzisiaj nie zmieniło się oprocentowanie i tej lokaty
    już nie ma?

    --
    plusz

  • 4. Data: 2009-01-05 17:23:11
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "mirek" <m...@o...pl> wrote in message news:gjsdp7$1ede$1@news.mm.pl...
    > znajomy ma trochę środków po sprzedaży mieszkania, ok 350 tyś,
    > pytał sie mnie o lokatę millenium co ją reklamują w TV,
    > jest 8,5% już od 30 dni w górę,
    > czy są jakieś kruczki ?

    Poza takim szczegółem, że tej lokaty nie ma już w ofercie, to nie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 5. Data: 2009-01-05 18:33:45
    Od: sorden <s...@w...pl>

    maciek wrote:

    > Poza takim szczegółem, że tej lokaty nie ma już w ofercie, to nie.

    To gdzie jeszcze ostaly sie lokaty > 8% ?

    --
    in

  • 6. Data: 2009-01-05 18:49:02
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > To gdzie jeszcze ostaly sie lokaty > 8% ?

    Killer w Pocztowym.

  • 7. Data: 2009-01-05 19:12:55
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > Killer w Pocztowym.

    a ile takich lokat mozna otworzyc. pytam bo gorna granica kwoty lokaty to
    10kpln???

    maciej

  • 8. Data: 2009-01-05 19:50:29
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 5 Sty, 20:12, "maciej j." <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a ile takich lokat mozna otworzyc. pytam bo gorna granica kwoty lokaty to
    > 10kpln???
    >
    > maciej

    kwota minimalna: 1000pln
    kwota maksymalna: 10 000pln

    maksymalna suma lokat "na głowę": 10 000pln

  • 9. Data: 2009-01-05 19:56:55
    Temat: Re: lokata 8,5% w Millenium, co my?licie ?
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 5 Jan 2009 19:49:02 +0100, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    >Killer w Pocztowym.

    Polbank 9%, ale nie wiem, czy jeszcze aktualne
    Lukas Bank 8.5% - dzisiaj pytałem - jak najbardziej jest to aktualna
    oferta.

    --
    z/svc

  • 10. Data: 2009-01-05 20:00:22
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Killer w Pocztowym.

    Niesamowite jak nagle sie wszyscy rakiem z tych promocji wycofali. Koniec
    kryzysu zaufania na rynku miedzybankowym ? Po 1% obnizce NBP ?
    Az sie nie chce wierzyc.

    --
    in