    From: "DS" <...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: limit zadłużenia - wniosek o zwiększenie. Pytanie...
    Date: Wed, 23 Jun 2004 21:01:17 GMT

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:cbcplp$9dh$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik DS napisał:
    > Oj te nasze banki, to gupie sa jak mulat w czerwonobialym krawacie.
    > Majac taka sytuacje powinienes moc zalatwic zwiekszenie limitu (stale
    > lub czasowe) przez telefon w 10 minut. Szkoda gadac.

    Dokladnie - tym bardziej,że kobieta ma cały czas stałą pracę , a rachunek
    jest wspólny. Oprócz dość wysokiego salda na rachunku (przewyższającego
    zancznie debet), zostawiam co miesiąc ok. 30 zł tyt. prowizji...Żyją więc ze
    mnie dobrze..Ruch na rachunku tez jest intensywny (z przewagą uznań)

    > No wlasnie. A bankowi zawsze trzeba mowic, ze wszystko jest OK.

    I tak zrobię,a jak się nie podoba to stracą dosyć dobrego i lojalnego
    klienta (prawie 6 lat)

    pozdrawiam
    DS