  • Data: 2010-09-13 15:24:09
    Temat: Re: kwestia techniczna - gdzie są moje pieniądze?
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie: gdzie przez 3 dni sa moje pieniądze - kto nimi obraca czy są
    > gdzieś
    > "zawieszone" - przeciez bank X wysłał kase

    dokladnie "przez niecale trzy doby", niby to samo, a jednak niezupelnie
    Twoje pieniadze sa w tym samym miejscu, w ktorym znajduja sie, gdy wysylasz
    przelew w inny dzien, o innej porze
    po prostu raz wedruja krocej, raz dluzej
    jesli np. zlecisz przelew w piatek po poludniu, a w poniedzialek i wtorek sa
    swieta, to przelew dotrze dopiero w srode
    a jesli Twoje prawdziwe pytanie brzmi: czy ktos Twoimi pieniedzmi obraca ?
    to odpowiedz brzmi: jest to mozliwe