  • 1. Data: 2013-11-13 21:47:06
    Temat: który smartfon do obsługi bankowości mobilnej?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    pytanko jak w temacie: z jakiego sprzętu korzystacie?

    mam iPhone'a ale padło w nim wifi i już bankować na nim nie mogę ;-/
    generalnie to już szmelc i potrzebuję coś innego

    czy ktoś może miał iPhone'a oraz jakiegoś Samsunga lub innego i może
    porównać jakość obsługi bankowych systemów przez ww. urządzenia

    jak działają bankowe aplikacje na androidzie?

    mam dylemat czy pójść znowu w ajfona czy dać sobie spokój i zanabyć coś
    innego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-11-14 06:49:37
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-13 21:47, RobertS pisze:

    > jak działają bankowe aplikacje na androidzie?

    Nie wiem, nie używam :) Wszystko robię przeglądarką (ING, BGŻ, mB,
    mille, EB) i to często wymuszam "tryb komputera".

    > mam dylemat czy pójść znowu w ajfona czy dać sobie spokój i zanabyć coś
    > innego

    Don't be an iDiot!
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-11-14 09:52:15
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 06:49:37 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Nie wiem, nie używam :) Wszystko robię przeglądarką (ING, BGŻ, mB,
    >
    > mille, EB) i to często wymuszam "tryb komputera".

    EB zrobił zgrabną apkę na androida - od razu integruje w sobie też token. Jej wada,
    to brak przelewów ekspresowych.

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-11-14 11:28:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-13 21:47, RobertS pisze:
    > witam
    >
    > pytanko jak w temacie: z jakiego sprzętu korzystacie?

    Z żadnego. Tylko w domu. Telefon do obsługi pieniędzy to niepoważny pomysł.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-11-14 11:36:27
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    A już za niedługo dasz sobie czipa wszczepić dla wygody ?
    Jeśli interesuje Cię pełna inwigilacja to jesteś na dobrym kursie i ścieżce.

  • 6. Data: 2013-11-14 11:50:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-13, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > czy ktoś może miał iPhone'a oraz jakiegoś Samsunga lub innego i może
    > porównać jakość obsługi bankowych systemów przez ww. urządzenia

    Mam kilka osób w firmie po przesiadce "w drugą" stronę i generalnie chwalą
    iOS za dużo lepsze UX i ogólnie lepszy feel w czasie użytkowania. I raczej
    nikt nie jest chętny by wrócić do A.

    Tylko że iP nie opłaca się kupować u operatorów. Lepiej kupić sobie nawet
    na raty, a u operatora wząć sensowny tani abonament z pakietem internetowym
    rzędu 1-2GB (da się znaleźć w miarę tanie).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-11-14 11:52:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-14, Crimi <r...@w...pl> wrote:

    [...]

    > A już za niedługo dasz sobie czipa wszczepić dla wygody ?

    A w czym problem?

    > Jeśli interesuje Cię pełna inwigilacja to jesteś na dobrym kursie i ścieżce.

    Jedno z drugiego absolutnie nie wynika.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2013-11-14 12:39:19
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 13 listopada 2013 21:47:06 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    > jak działają bankowe aplikacje na androidzie?
    > mam dylemat czy pójść znowu w ajfona czy dać sobie spokój i zanabyć coś

    Moj problem to telefon z Symbianem, wiec na nim chodzi mi tylko BZWBK, a do niedawna
    Rajfi.
    Braki telefonu z Androidem nadrabiam tabletem (Samsung GT 2), a w nim chodza: Mille,
    Getin, Sync, Citi, mBank, no i Bill :)
    Powyzsze chodza dobrze, takze na Aero2. Nawet obskoczylem fotokase w Citi nedznym
    (3Mpx) aparatem tabletu.
    Minusem jest to, ze producenci softu myslac o aplikacjach mobilnych, oczami wyobrazni
    widza smartfony, ktore maja ekrany mniejsze, niz tablet 10". Efektem jest pikseloza w
    niektorych aplikacjach i wymuszanie pionowego ulozenia tabletu

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2013-11-14 17:39:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 11:36:27 +0100, Crimi napisał(a):

    > A już za niedługo dasz sobie czipa wszczepić dla wygody ?
    > Jeśli interesuje Cię pełna inwigilacja to jesteś na dobrym kursie i ścieżce.

    Wiesz, niektórzy to mnie uważają za paranoika jeśli chodzi o prywatność w
    sieci, ale czym to się różni od korzystania ze zwyczajnej bankowości
    elektronicznej?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2013-11-14 17:47:39
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-11-14 17:39, Borys Pogoreło pisze:

    > Wiesz, niektórzy to mnie uważają za paranoika jeśli chodzi o prywatność w
    > sieci, ale czym to się różni od korzystania ze zwyczajnej bankowości
    > elektronicznej?

    Niektóre aplikacje do bankowości mobilnej żądają dostępu do lokalizacji
    geograficznej użytkownika oraz listy kontaktów w telefonie. Np. taki
    Sync się chwali: "Aplikacja ma dostęp do GPS. Pozwoli to szybko
    zlokalizować najbliższy bankomat lub wpłatomat. Dzięki wykorzystaniu
    przez aplikację informacji osobistych (np. książki telefonicznej)
    będziesz mógł również wygodnie doładowywać telefony typu PrePaid (,,na
    kartę"), a czujnik położenia telefonu (sterowania sprzętowego) pozwoli
    Ci zaktualizować informacje o saldzie." Ja bardzo dziękuję za tego
    rodzaju udogodnienia i pozostanę przy zwykłej przeglądarce.

    T.