  • Data: 2009-02-03 10:27:34
    Temat: Re: książeczka wojskowa a banki ;)
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Głowacki wrote:
    > Witam!
    >
    > Słuchajcie, jest jakiś inny sposób potwierdzenia statusu swojego jako
    > niedoszłego wojaka inny niż książeczka wojskowa? Przyznam, że chyba
    > zaginęła w mrokach dziejów a bank oczywiście wymaga....
    >
    > Jak można im inaczej udowodnić, że w WKU jest wszystko ok?
    >
    > Oświadczenie, czy coś? Ktoś jakoś to obszedł inaczej bez długotrwałego w
    > tym wypadku walczenia z WKU?

    Sprawdz PeKaO - niedawno bralem kredyt hipoteczny, nic nie wymagali -
    stwierdzili "a po co?" (takie slowa uslyszala osoba z obslugi od
    analityka, na pytanie "A co z WKU - czy trzeba doniesc cos?" - ich
    procedury widocznie juz uwzgledniaja zawieszenie poboru) - mam stosunek
    do s. w. nieuregulowany - student jeszcze - wystarczy w formularzu
    zaznaczyc "stosunek uregulowany" -- i bedzie OK.

    --
    Regards,
    Maverick