  • Data: 2017-01-03 10:26:48
    Temat: Re: kredyty hipoteczne w PL
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 10:01:29 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > No jasne. Tylko czemu mamy się przejmować opiniami głąbów uznających
    > Europę za kraj?
    >
    > Rozumiem, że ty chcesz być taki jak oni?

    Kiedyś na moje pytanie dlaczego Amerykanie są tak gubi
    usłyszałem pytanie czy wiem gdzie jest Oklahoma :)
    A wracając do wątku.
    "Zaletą" amerykańskiego systemu jest to że jak coś pójdzie źle
    to nie masz domu ale
    nie masz kredytu
    nie masz zdolności kredytowej.

    W polskim systemie jest
    nie masz domu (ale nie wyrzucą cię tak szybko jak w USA)
    masz kredyt
    nie masz zdolności

    coś pominąłem?