  • 1. Data: 2008-11-27 10:38:53
    Temat: kredyty hipoteczne w CHF, millenium podziekowalo, kto nastepny?
    Od: Amrest <t...@g...com>

    Z moich poglosek wynika, ze moze to bym multibank i mbank.

  • 2. Data: 2008-11-27 12:50:43
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Amrest" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    >Z moich poglosek wynika, ze moze to bym multibank i mbank.

    Dlaczego akurat te?
    Maja silne plecy i zaplecze CHF u mamusi w DE.
    Poza tym, wycofanie CHF w Millennium bylo poprzedzone wprowadzeniem wymogu
    duzego wkladu wlasnego i skróceniem czasu kredytowania.
    Z tego co wiem, Multibank nadal ma kredyty w chf na 45 lat z LTV=100%.
    Chyba ze juz sie cos zmienilo.

    Kredyt hipoteczny? http://kredyt.ogar.pl/

  • 3. Data: 2008-11-27 13:42:51
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Chyba ze juz sie cos zmienilo.

    Owszem zmieniło się.
    Od paru dni w mBanku i Multibanku kredyty w CHF tylko na 80%LTV

  • 4. Data: 2008-11-27 19:40:38
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...pl>

    Calkowite wycofanie walut w Raiffeissen. Ponadto ograniczenie kredytowania
    singli (patent wprowadzony przez BRE).
    Co do mBanku i Multibanku. Kredyt w walutach daja, ale tylko w teorii. W
    praktyce sa one nie do uzyskania (do sprawdzenia w kalkulatorze bankowym).

  • 5. Data: 2008-11-29 17:24:58
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > Calkowite wycofanie walut w Raiffeissen. Ponadto ograniczenie kredytowania
    > singli (patent wprowadzony przez BRE).

    bzdura, nie ma w BRE takiego patentu

    --
    pozdr
    Marek

  • 6. Data: 2008-11-29 18:42:33
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...pl>

    W tej chwili JUZ nie ma.
    Jednak przed ograniczeniem CHF, bylo ograniczenie dotyczace kredytowania
    osob samotnych.
    Poza tym BRE wymyslilo jeszcze kilka innych ograniczen, jak chociazby
    ograniczenie terytorialne: kredytobiorcom z pewnych rejonow Polski kredytow
    nie dajemy. Przypuszczam, ze gdyby to rozglosic, to moze byc spora afera.

  • 7. Data: 2008-11-30 08:58:19
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > Jednak przed ograniczeniem CHF, bylo ograniczenie dotyczace kredytowania
    > osob samotnych.

    bzdura

    > Poza tym BRE wymyslilo jeszcze kilka innych ograniczen, jak chociazby
    > ograniczenie terytorialne: kredytobiorcom z pewnych rejonow Polski
    > kredytow
    > nie dajemy.

    bzdura

    --
    pozdr
    Marek

  • 8. Data: 2008-11-30 11:08:49
    Od: "Krzys (ztof) nie cierpię oficjalnej formy mojego imienia Ziółkowski" <z...@g...pl>

    Ciekawe czy pracujesz w mBanku, czy w Multibanku.
    Zaprzeczanie rzeczywistosci nie spowoduje jej zmiany.
    A faktem jest, ze BRE ograniczal swoje ryzyko w mniej spektakularny sposob
    niz reszta bankow i zamiast zmniejszac LTV, selekcjonowal/selekcjonuje
    kredytobiorcow.

  • 9. Data: 2008-11-30 20:04:46
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > Ciekawe czy pracujesz w mBanku, czy w Multibanku.

    ciekawe, ze zaprzeczenie jakiejkolewiek bzdurze na tej grupie konczy sie
    zaraz podsumowaniem jw;-)

    > Zaprzeczanie rzeczywistosci nie spowoduje jej zmiany.

    rzeczywistość jest jak sądze inna niż Ci sie wydaje

    > A faktem jest, ze BRE ograniczal swoje ryzyko w mniej spektakularny sposob
    > niz reszta bankow i zamiast zmniejszac LTV, selekcjonowal/selekcjonuje
    > kredytobiorcow.

    ale akurat LTV ograniczyli więc?
    chyba zaklinasz rzeczywistość, której nie ma

    --
    pozdr
    Marek

  • 10. Data: 2008-12-01 09:25:42
    Od: Amrest <t...@g...com>

    Z tego co sie orientuje to uzyskanie kredytu w chf graniczy z cudem,
    doradca od razu kieruje klienta na PLN(teraz wspominaja o ryzyku).
    Opocz tego maja bardzo duze problemy z pozykaniem CHF(jak wiele
    bankow), przewiduje wiec w nastepnym kroku wylaczenie kredytow w CHF.
    do konca miesiaca licze, ze to sie zrealizuje.