  • Data: 2002-07-01 07:05:15
    Temat: Re: kredytowki BPHPBK
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Generalnie ta karta trochę do dupy, znaczy się karta nie, ale wszystko wokół
    karty. Do tej pory mam Pekao Partner, ale w związku z nową ofertą BPH i Citi
    postanowiłem zamienić na jedną z w.w. I niestety BPH przegrywa w
    przedbiegach. Jedyną zaletą BPH jest niższe oprocentowanie, ale ja nie
    zamierzam korzystać z kredytu. Przede wszystkim przerażają mnie formalności
    związane z wnioskowaniem. W Citi potrzebuję przedstawić tylko ksero dowodu i
    zaświadczenie o zarobkach. W BPH lista papierków jest taka, że całej nie
    pamiętam (najlepszy jest wyciąg z ROR dla ostatnich 6 miesięcy - dla mnie to
    jakieś 30-40 stron, bo mam OverNighty). Do tego trochę ciękie jest
    ubezpieczenie karty - 24h, ale tylko do 5000 PLN.

    Ja jednal wolę Citi! Nie przypuszczałem, że to kiedyś powiem ;-)