  • 1. Data: 2004-10-17 14:03:13
    Temat: kredyt studencki - ktory bank?
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam,

    interesuje mnie zaciagniecie kredytu studenckiego. ZTCW to sa to
    prefrerencyjne kredyty, udzielane na zasadach okreslonych w specjalnych
    przepisach. Stad pytanie - czy ma jakiekolwiek znaczenie, czy o kredyt bede
    sie ubiegal w PKO, Pekao, BGZ, Kredyt Banku czy innym? Przeciez
    oprocentowanie i zasady udzielenia kredytu wszedzie beda takie same. Czym
    sie kierowac przy wyborze banku?

    pozdrawiam
    Kwik

    --
    # 0 0 1 1 0 0 0
    # 00 1 1 1 1 00

  • 2. Data: 2004-10-17 14:45:29
    Temat: Re: kredyt studencki - ktory bank?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kwik napisał:
> [...]
    > bede sie ubiegal w PKO, Pekao, BGZ, Kredyt Banku czy innym? Przeciez
    > oprocentowanie i zasady udzielenia kredytu wszedzie beda takie same.

    Ma znaczenie. Na grupie były opisywane przypadki, że ktoś nie dostał w
    PeKaO SA a np. w PKO bez problemu mu udzielili. Poza tym jeśli chodzi o
    poręczycieli to jeden bank może mieć zastrzeżenia do przedstawionych
    zaświadczeń o zarobkach a drugi bez problemu je zaakceptuje. Takie
    bankowe widzimisię. Dlatego trzeba próbować w różnych bankach i mieć
    nadzieję, że preferencyjny kredy studencki zostanie udzielony.

    K.

  • 3. Data: 2004-10-17 15:35:25
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

> [...]
    > bankowe widzimisię. Dlatego trzeba próbować w różnych bankach i mieć
    > nadzieję, że preferencyjny kredy studencki zostanie udzielony.

    hmmm...? no to chyba musze wnikliwiej zerknac w archiwum, ale... przeciez to
    minister edukacji wyznacza limit dochodow, jestes pod kreska - dostajesz,
    nad - nie dostajesz - to to nie dziala w ten sposob??? Poza tym przeciez nie
    mozna zlozyc dokumentow w wiecej niz jednym banku...?

    Kwik

  • 4. Data: 2004-10-17 16:24:12
    Temat: Re: Re: kredyt studencki - ktory bank?
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    > Poza tym przeciez nie
    >mozna zlozyc dokumentow w wiecej niz jednym banku...?

    ale mozna za rok probowac w innym...