  • 1. Data: 2002-01-23 08:34:38
    Temat: kredyt + nieuregulowany stos. do s. wojskowej
    Od: "Radek S." <R...@s...com.pl>

    Czy mogę gdzieś dostać kredyt, gdzie nie trzeba mieć
    uregulowanego stosunku do służby wojskowej.

    Mam stałe dochody, konto w PKO BP
    Kwota kredytu 10.000 zł
    Maksymalny czas spłaty: 12 miesięcy.
    Może to być kretyt gotówkowy, na zakup pojazdu itp.

    Pozdrawiam
    Radek S.

  • 2. Data: 2002-01-23 09:38:46
    Temat: Re: kredyt + nieuregulowany stos. do s. wojskowej
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

> [...]
    > Kwota kredytu 10.000 zł
    > Maksymalny czas spłaty: 12 miesięcy.
    > Może to być kretyt gotówkowy, na zakup pojazdu itp.

    przegladnij archiwum, byla dyskusja. mi poltora roku temu dali odnawialny w pkobp na
    troche mniejsza kwote i nie sprawdzali wojska, ale ktos inny pisal ze sprawdzaja.
    wiec pewnie zalezy od oddzialu.

    wojtek

  • 3. Data: 2002-01-25 03:24:06
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    pkobp na
    > troche mniejsza kwote i nie sprawdzali wojska, ale ktos inny pisal ze

    A może w ten sposób: szukasz najtańszej wyższej uczelni w okolicy (np. Wyższa
    Szkoła Biznesu i Smażenia Na Grillu), płacisz wpisowe, dostajesz papiór do WKU,
    jedziesz z tym do komendanta, komendant wpisuje Ci w książeczkę lub na osobnym
    papiórze decyzję o odroczeniu (przewidywany termin ukończenia studiów) z
    zaznaczeniem, że co semestr musisz im dostarczyć kolejny papiór. Z papiórem od
    WKU jedziesz do banku i masz ślicznie uregulowany stosunek na trzy lub pięć
    lat :-))

    Wady: trzeba mieć ukończoną szkołę średną i trzeba zapłacić wpisowe na studia.
    Zalety: papiór zawsze może sie przydać, np. przy późniejszych kredytach :-))

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 4. Data: 2002-01-25 08:14:41
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > WKU jedziesz do banku i masz ślicznie uregulowany stosunek na trzy lub pięć
    > lat :-))

    Oj chyba niestety nie.
    Uregulowany to ja rozumiem, że rezerwa, albo odpowiednia kategoria zwalniająca z
    zaszczytnego obowiązku palenia trawki (to tak po ostatnich artykułach
    prasowych).
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-25 08:57:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 25 Jan 2002 09:14:41 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >zaszczytnego obowiązku palenia trawki (to tak po ostatnich artykułach

    Nie wiem jak to jest gdzie indziej, ale Multi uznaje, ze moze udzielic
    kredytu osobie z nieuregulowanym stos. do wojska jesli okres
    kredytowania nie przekracza okresu odroczenia.
    Pytanie tylko czy w takiej sytuacji WKU daje odroczenie do planowanego
    terminu zakonczenia studiow czy tylko na rok a dalej po zaliczeniu
    kolejnego roku ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-01-25 23:43:08
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Toteż napisałem: uregulowany na 3 lub 5 lat :-)) Tak na stałe sobie uregulować
    (np. u Pana Doktora) to drogo i może odbić się czkawką.

    > Nie wiem jak to jest gdzie indziej, ale Multi uznaje, ze moze udzielic
    > kredytu osobie z nieuregulowanym stos. do wojska jesli okres
    > kredytowania nie przekracza okresu odroczenia.

    Pytanie pierwotne padło przy założeniu, że okres kredytowania ma być 12
    miesięcy...

    > Pytanie tylko czy w takiej sytuacji WKU daje odroczenie do planowanego
    > terminu zakonczenia studiow czy tylko na rok a dalej po zaliczeniu
    > kolejnego roku ?

    Ja mam papiór z odroczeniem do daty planowanego ukończenia studiów (wziętej z
    papióra, który załatwiłem w dziekanacie). WKU Biała Podlaska - może to leży w
    gestii komendanta? Kredytu na mieszkanie pewnie bym nie dostał, ale z
    odnawialnym ani konsumpcyjnym (krótkoterminowym) nie miałem kłopotu.
    Chyba że się bank przyczepi o pewien paragraf: po rozpoczęciu kolejnego roku
    studiów poborowy ma okazać kolejny papiór, że madal jest na studiach.

    BTW, może ktoś się orientuje: Czy to prawda czy bzdura, że nie można zmieniać
    uczelni więcej niż 3 razy ?? Doszły do mnie słuchy, że w takim wypadku NATO
    zabiera w kamasze z uzasadnieniem, że wcale nie chcesz sie uczyć tylko unikasz
    zaszczytnej służby... Mam nadzieję że to jednak plotka ??

    pozdrawiam
    maksymilian