  • 1. Data: 2008-02-01 09:49:02
    Temat: kredyt na inny kredyt :( co robic?
    Od: "papaja" <p...@m...pl>

    witajcie

    mam problem - potrzebuje zastrzyku gotowki

    moja sytuacja:
    w cetelem - zostalo do splaty 80 (1 rata)
    zagiel - do splaty 2000 (4 raty)
    bph - do splaty 4000 (6 rat)
    mbank - do splaty 900 (debet)

    Chce wziac kredyt 4-6 tys zeby przynajmniej wiekszosc tego badziewia
    splacic.
    Mam etat + DG

    Da mi ktos taki kredyt od reki? Jaki bank najlepszy? Cetelem wciska mi ten
    kredyt, ale slyszalam, ze sa drodzy... Poradzcie cos.

    pozdrawiam!
    --
    papaja

  • 2. Data: 2008-02-01 10:02:58
    Temat: Re: kredyt na inny kredyt :( co robic?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > mam problem - potrzebuje zastrzyku gotowki
    ubiegaj sie w banku, w ktorym masz konto osobiste, kredyt w koncie jest
    relatywnie tani, a jego wysokosc zalezy od tego jakie masz miesieczne
    wplywy i czy nie robiles niedozwolonych debetow

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2008-02-01 10:14:48
    Od: "papaja" <p...@m...pl>

    > ubiegaj sie w banku, w ktorym masz konto osobiste, kredyt w koncie jest
    > relatywnie tani, a jego wysokosc zalezy od tego jakie masz miesieczne
    > wplywy i czy nie robiles niedozwolonych debetow

    ale ja mam konto w BPH w ktorym mam niesplacony kredyt - 8 tys (zostalo 4) -
    raty placone regularnie, zostalo 6 rat

    papaja

  • 4. Data: 2008-02-01 11:11:27
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > mam problem - potrzebuje zastrzyku gotowki
    >
    > moja sytuacja:
    > w cetelem - zostalo do splaty 80 (1 rata)
    > zagiel - do splaty 2000 (4 raty)
    > bph - do splaty 4000 (6 rat)
    > mbank - do splaty 900 (debet)

    Ogarnij wszystko jednym kredytem konsolidacyjnym:
    http://finanse.netwaluta.pl/kredytykonsolidacyjne/

  • 5. Data: 2008-02-01 11:19:16
    Od: "papaja" <p...@m...pl>

    > Ogarnij wszystko jednym kredytem konsolidacyjnym:
    > http://finanse.netwaluta.pl/kredytykonsolidacyjne/

    ale w Open Finance mi poradzili ze to sie nie oplaca.... ze za mala kwota
    czy cos - po prostu ten kredyt wyjdzie za drogo

    papaja