    From: "Farfotzel" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy w Santander- dawny PTF
    Date: Thu, 23 Feb 2006 18:50:54 +0100

    Użytkownik "sliver" napisał w wiadomości
    > Witam,

    Również

    <ciach>
    > Ma moze ktos jakies doswiadczenia z tym bankiem.? Jestem bardzo ciekaw
    > opini na temat tego banku i ich kredytów.

    Sam u nich niedawno brałem kredyt mieszkaniowy jednak mną kierowała ich
    przychylnośc do umów zleceń i o dzieło.
    Aktualnie (7 miesiecy po zaciągnieciu) nie spotkałem jak dotąd żadnych
    haków. Jedno co mnie martwi (chociaz narazie średnio) to uzależnienie
    oprocentowania m.in od decyzji prezesów i wszytskich świetych a nie sztywno
    libory/wibory i inne + marża. Choc na tym etapie to nawet dobrze bo u innych
    podobno % skoczyło ostatnio a u mnie narazie "cisza" (tfu tfu przez lewe
    ramie i w niemalowane).

    Jak juz pisałem minęlo dopiero 7 miesiecy (jeszcze raptem 353 raty i chałupa
    moja :) ) wiec nie doszedłem jeszcze do momentu złożenia PITu - ale z tego
    co wiem to jest martwy wymóg, który nie jest brany pod uwage jak sie płaci
    raty w terminie.

    Co do samej obsługi to bez zastrzeżen - decyzja i uruchomienie kredytu w
    tym samym dniu co złozenieie papierów.
    Weryfikacja dochodów u pracodawcy - kilka razy koles jezdzil bo sie nie mogl
    z pracodawca dogadac co do terminu - przynajmniej nie zlał tematu i nie dał
    negatywa bomu się nie chciało.
    Wycena mieszkania (u mnie rynek wtórny) tez szybciutko i na temat.

    jedyny mankament to brak obsługi kasowej u nich w oddziale, który mam pod
    nosem i musze wydawac na przelewy - ale jakos to da się znieśc.

    osobiscie polecam, choc pewnie znajda sie tacy co maja inne zdanie. Ja
    jednak polegam na autopsji.

    Pozdrawiam
    Farfotzel