    Date: Mon, 18 Apr 2005 18:05:51 +0200
    From: Chauchesque <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipotetyczny ???

    Użytkownik Piotrek napisał:
    > Użytkownik "manson_" <daru[spam]@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > Dlaczego niby obca waluta jest niedoba przy dlugich okresach kredytowania ??
    > Zawsze mozna wzisac na poaczatku w obcej walucie splacac raty a kiedy
    > sytuacja nie bedzie korzystna to przejsc na PLNa.
    > A co z opcja kiedy wejdziemy do Uni montarnej. Wtedy okaze sie ze Ci co maja
    > kredyty w PLN zostana przewalutowani i wtedy zaczna sie jazdy bo na 100%
    > banki bede uzywac do tego celu dziwnych wskaznikow.
    > Jak narazie przekonuje mnie fakt iz CHF ma jakies 2-3% a PLN 6-9%
> [...]

    Czy ktoś się właśnie orientuje jak będzie z kredytami przy wejściu do
    strefy EURO
    chodzi mi o
    - przewalutowanie kredytów ze złotówek na EUR
    - jaki kurs - skąd się weźmie ten kurs walut ?
    - chyba oprocentowanie PLN musi spadać przez kilka lat do
    poziomu oprocentowania EUR.
    - kredyt w CHF
    - tak myśle że z tego wynika że chyba najlepiej by było
    wziąść kredyt w CHF a po wejściu do strey EURO go
    przewalutować na EUR lub na PLN za kilka lat jak
    oprocentowanie spadnie

    nie znam sie tak sobie gdybam
    może ktoś to lepiej wyjaśni
    Chauchesque