  • Data: 2005-05-31 09:57:53
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BPH
    Od: #Techdan# <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Graham napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Chcę zaciagnąć kredyt hipoteczny w banku BPH na zakup nowego mieszkania.
    > 100% wartości nieruchomości + wykończenie. CZy ktoś z Was brał taki kredyt w
    > tym banku? CZy wszystko przebiega bezproblemowo (dostaję kredyt i na
    > mieszkanie i na wykończenie).
    >
    > I jeszcze jedno pytanie. Jeśli przy wstępnej ocenie zdolności kredytowej
    > takową zdolność posiadam, to czy później przy rozpatrywani wniosku coś może
    > się zmienić (czy mogę nie otrzymać kredytu i co wtedy z podpisaną umową
    > przedsprzedażną u devlopera). Nie mam złej historii kredytowej.

> [...]

    1) troche to dluzej trwa bo mysisz zatrudnic kolesia od wyceny
    nieruchomosci (liste dostaniesz w banku). Robi on raport ile ta
    nieruchomosc kosztuje po wykonczeniu na rynku wtornym. Dopiero z tym
    papierem ustalaja ile dodatkowo moga dac na wykonczenie mieszkania.
    2) podpisuje umowe z developerem ale z punktem mowiacym, ze jezeli nie
    otrzyma pierwszej transzy do dnia takiego i takiego to umowa zostaje
    rozwiazania. Tak wlasnie umowe mialem spisana i nie bylo wiekszego
    problemu - zreszta sam developer to zaproponowal.

    I mala rada - przed skladaniem podan itp. sprawdz swoje dane w BIK i KRD
    - czy masz cztysta historie - jezeli nie to wyjasnij to migiem :)
    Cala sprawa (lacznie z wycena itp). zalatwiona w 3 tygodnie - ale to
    tylko dlatego, ze wypadl dlluuugggiii majowy weekend :D

    pozdrawiam
    Dan