    Date: Mon, 07 Apr 2003 18:23:09 +0200
    From: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - przedstawiam wam swoje informacje

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Dokładniej wygląda to tak: WIBIR3M+1% = 7,11% (wkład własny >= 40%) lub
    > WIBIR3M+1,5% = 7,61% (wkład własny >=20%). Zerowe opłaty za wcześniejszą
    > częściową lub całkowitą spłatę

    > Trochę się pomyliłeś, nie 8,49% ale 8,99%. Kruczek opisałem w wątku
    > "Jak BZ WBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe" - kilka dni temu.
    >
    > Pozdrowienia Tensor1.

    A skoro jesteś tak biegły w zliczaniu tych procentów, to może odpowiesz
    na pytanie,
    które już zadawałem,ale nie otrzymałem na nie żadnej odpowiedzi. Chodzi
    o rzeczywiste oprocentowanie kredytu hipotecznego w złotych o zmiennej
    stopie procentowej w ING BSK? Bank co prawda podaje w ogólnodostępnych
    materiałach, że jest to 6,61 proc., ale zastrzega, ze jest to wyliczenie
    dla 12 miesięcznej stawki WIBOR i minimalnej marzy wysokości 0,7 proc.
    Jak znam zycie taka marża może nie mieć wiele wspólnego z
    rzeczywistością. Vide: BZWBK - w promocji 6,49, a po niej 8,99.