  • Data: 2004-06-24 21:08:20
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <j...@-...devguide.net> wrote:
    > i roznych, i tego samego. probowalem juz w wielu. nie wiem czemu
    > patrzac w te same pit-y widza rozne rzeczy. zamiast powaznego
    > potraktowania, zadaja coraz to wyzszej fury papierow, a potem
    > proponuja warunki nie do zaakceptowania.

    Jak to nie do zaakceptowania?
    Przeciez oni pozyczaja duze kwoty. Skoro tyle bankkow ci odmowilo, to chyba
    cos w tym musi byc, nie?

    > ostatnio dowiedzialem sie, ze dochody z tytulu praw autorskich sa wg.
    > banku innymi dochodami od tych z dzialalnosci gosp. i umowy o prace.
    > kasa to kasa, jak mozna to roznie interpretowac?

    Kasa to kasa? Dzisiaj ja masz, a skad bank ma miec pewnosc, ze jutro
    bedziesz ja mial? Umowa o prace to co innego, nie sadzisz. Wszystko zatem
    ok - w postepowaniu - tylko Ty masz jakieswygorowane wymagania. I musze Cie
    zmartwic, ze przyjscie zagranicznych bankow nic prawdopodobnie w tym
    zakresie nie zmieni.

    > poza tym wkurza mnie to, ze wszyscy doradcy sa dostepni do pierwszego
    > spotkania, potem znikaja i nie maja czasu, a mieszkania znikaja mi
    > sprzed nosa. czy samo wyliczenie zdolnosci kredytowej musi trwac 2-3
    > tygodnie?

    Sa banki, gdzie decyzja jest wciagu 7-8 dni.
    w BPH, Pekao, Lukasie probowales?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl