  • Data: 2005-09-27 06:52:01
    Temat: Re: kredyt (hipoteczny?) na zakup dzialki rolnej?
    Od: "Zinger" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Temat jakiś czas temu chodził na grupie. Kredytu hipotecznego na cele
    > mieszkaniowe nie dostaniesz - nie spełniasz warunków do jego uzyskania.
    > Mozesz wziąść pożyczke hipoteczną i za to kupic ziemię. Pożyczkę w BPH lub
    > kredyt refinansowy i pozyczke w innym banku. Tu chodzi o zabezpieczenie
    > czyli hipotekę.
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek

    Dzieki za info. Zastanawia mnie tylko, czy bank zgodzi sie na nie
    przepisywanie hipoteki. Tzn juz w tej chwili na mieszkaniu jest hipoteka, w
    zwiazku z kredytem hip, ktory prawie caly zostal juz splacony. Kwota
    pozyczki na pewno nie bedzie wieksza niz kredytu, wiec teoretycznie w
    kwestii hipoteki nic sie nie zmienia. P oprostu chcialbym uniknac
    zalatwiania i niepotrzebnych kosztow zwiazanych z ta cala hipoteka...

    Pozdrawiam,
    Tomek