  • 1. Data: 2002-08-07 19:52:19
    Temat: kredyt hipoteczny - PTF
    Od: kulka <k...@N...net>

    Witam,

    Rozważam wzięcie kredytu mieszkaniowego w CHF w Polskim Towarzystwie
    Finansowym.
    Czy ktoś z grupowiczów ma/miał do czynienia z tą firmą, taki kredyt u
    nich zaciągnął i mógłby wyrazić swoją opinię?

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 2. Data: 2002-08-08 05:19:47
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - PTF
    Od: c...@i...pl

    On 7 Aug 2002 21:52:19 +0200, kulka <k...@N...net> wrote:

> [...]
    >Czy ktoś z grupowiczów ma/miał do czynienia z tą firmą, taki kredyt u
    >nich zaciągnął i mógłby wyrazić swoją opinię?

    Kredyt i tak zaciągany jest w Big Banku Gdańskim, a korzystniejsze
    warunki dostaniesz w Millennium.