  • Date: Mon, 24 Jul 2006 22:46:21 +0200
    From: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt BPH, czy warto przenieść?

    > bank tak sam z siebie zaproponowal obnizenie marzy o 1,1% czy moze
    > wczesniej zlozyles wniosek o przeniesienie kredytu do innego banku?
    Nie składałem wniosku o przeniesienie kredytu, złożyłem prośbę o
    zmniejszenie marży.
    > jaka bank pobierze prowizje za wczesniejsza splate kredytu?
    > jakie warunki oferuje bank, do ktorego chcesz sie przeniesc?
    Według umowy nie ma opłaty za wcześniejszą spłatę. Jak na razie razie
    nie mam ofert innych banków. Zastanawiam się czy warto chodzić po innych
    bankach. Czy mam szansę dostać o tyle leprze warunki żeby warto było
    przenosić kredyt?
    Szczególnie że mam swiadomość że różnica kursowa przy przenoszeniu
    kredytu może mnie kosztować około 10000 zł.
    Do tego dochodzi prowizja za udzielenie kredytu i koszta zmiany hipoteki.
    Ewentualnie może możecie doradzić jakiś bank do którego warto iść?
    Pozdrawiam,
    Michał