  • 11. Data: 2002-06-02 15:48:38
    Temat: Re: korespondencja via poczta
    Od: "Michal Okonek" <o...@m...pl>

    Zwykla poczta (nie polecona) do skrzynki pocztowej - wznowienie karty.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Okonek
    ________________________

    Map1
    http://www.map1.pl

  • 12. Data: 2002-06-02 16:05:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 17:48:38 +0200, "Michal Okonek" <o...@m...pl>
    wrote:

    >Zwykla poczta (nie polecona) do skrzynki pocztowej - wznowienie karty.

    No to najlepsze zyczenia dla klientow Pekao ;-))).

    PS, wlasnie zakladam tam konto :D

  • 13. Data: 2002-06-02 16:42:09
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sądzę, że w Babicach Starych nikt nie korzysta z ebanków - chyba, że pod
    > sklepem Euroneta im odpalili ;)

    A widziales domy w babicach ? to chyba sie mylisz ...

  • 14. Data: 2002-06-02 19:01:13
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    : Najpierw musialby zdobyc informacje potrzebne do aktywacji karty. A
    : zdobycie ich juz nie jest takie proste jak kradziez przesylki.

    Poleciłem znajomemu konto w mBanku i byłem swiadkiem aktywacji tegoż.
    Pierwszy telefon - pytanie o PESEL, kumpel nie miał dowodu przy sobie więc
    powiedział iż oddzwoni ponownie. Do drugiej próby podszedł już przygotowany,
    PESEL i wszystko co mogłoby się przydać ;) Telefon na mLinie a tam - imię i
    nazwisko, adres i kanały dostępu aktywne. Nie zawsze w Call Center pytają
    się o duperele. Czasami jak widać złodziejowi może wystarczyć imię i
    nazwisko oraz adres ofiary. Wszystko zależy od humoru teleoperatora ;)

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 15. Data: 2002-06-02 19:08:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 21:01:13 +0200, "Amehat"
    <a...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >się o duperele. Czasami jak widać złodziejowi może wystarczyć imię i
    >nazwisko oraz adres ofiary. Wszystko zależy od humoru teleoperatora ;)

    A nie logowal sie wczesniej przez IVR podajac numer klienta i cyfry
    telekodu ?

  • 16. Data: 2002-06-03 07:56:15
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > po tym raczej nic - ale np jakies VC czy inna embosowana? offline mozna
    > troche nastukac na cudze konto

    Tyle, że to na konto banku. Bo zauweaż, że takie karty są nieaktywne, a
    jeżeli nawet aktywne, to niech bank udowodni, że ją otrzymałem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-06-03 07:56:55
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:
    > Najpierw musialby zdobyc informacje potrzebne do aktywacji karty. A
    > zdobycie ich juz nie jest takie proste jak kradziez przesylki.

    A nawet wtedy to i tak bank musi udowodnić, że to klient aktywowal
    kartę.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-06-03 07:58:12
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Aktywna, listem zwyklym ?!

    CITI nakleja naklejkę, że nieaktywna. Wierzysz im?

    P.S.
    Moja karta nigdy nie była aktywowana. A działa bez zarzutu.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-06-03 07:59:58
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:
    > No to najlepsze zyczenia dla klientow Pekao ;-))).

    No oczywiście, że najlepsze - kartę dajesz znajomemu, on się podpisuje,
    stuka transakcje, a Ty potem idziesz do banku i z przykrością
    stwierdzasz, że oni to tej karty Ci nie dostarczyli.

    BTW - ale czemu ja wszystkie karty od Pekao S.A. dostałem poleconymi?

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 20. Data: 2002-06-03 16:45:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 3 Jun 2002 07:58:12 GMT, Adam Płaszczyca
    <o...@m...oldfield.org.pl> wrote:

    >CITI nakleja naklejkę, że nieaktywna. Wierzysz im?
    >
    >P.S.
    >Moja karta nigdy nie była aktywowana. A działa bez zarzutu.

    Z autoryzacja ? Ciekawe.