  • 1. Data: 2003-07-04 14:44:35
    Temat: konwersja funduszy w Supermarkecie
    Od: j...@o...pl

    Witam, i proszę praktyków supermarketu o wyjaśnienie: czy godziny
    składania zleceń przy konwersji funduszy pokrywają sie z godzinami
    podanymi w tabeli zleceń nabycia?

    I czy faktycznie te konwersje są bezpłatne?

    Dziękuję i pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2003-07-04 15:52:22
    Temat: Re: konwersja funduszy w Supermarkecie
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podanymi w tabeli zleceń nabycia?
    >
    > I czy faktycznie te konwersje są bezpłatne?

    konwersje nie pokrywają się z tabelą zleceń nabycia i odkupienia jednostek i
    należy w tej sprawie szukać informacji w poszczególnych statusach sunduszy,
    natomiast czy są one bezpłatne to też należy tam szukać. Zazwyczaj 2
    konwersję w roku są bezpłatne ale to już zależy od danego funduszu i jest
    regulowane w jego statucie.

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-07-04 16:34:33
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > natomiast czy są one bezpłatne to też należy tam szukać. Zazwyczaj 2
    > konwersję w roku są bezpłatne ale to już zależy od danego funduszu i jest

    Nie wprowadzaj w bład !!!

    W SFI mBanku konwersje sa bezplatne, wyjatkiem jest GTFI - 3 konwersje w
    roku bezplatne - kazda nastepna 20 PLN.
    Oczywiscie sa jeszcze pewne wyjatki, np. Skarbiec NET się nie konwertuje w
    zadna strone.

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-07-04 18:55:27
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:be4ab8$9cn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > roku bezplatne - kazda nastepna 20 PLN.
    > Oczywiscie sa jeszcze pewne wyjatki, np. Skarbiec NET się nie konwertuje w

    Sam wprowadzaj ludzi w błąd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    konwersje i opłaty z nimi związane są zawarte w statusie poszczególnych
    funduszy i nie ma to nic wspólnego z tym że jednostki są obracane za
    pośrednictwem SFI w mBanku. Sam mBank z tytułu konwersji nie pobiera żadnych
    opłat, natomiast status określa opłaty za ich konwersję.

  • 5. Data: 2003-07-04 19:06:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be4ijj$jvu$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

> [...]
    > są obracane za pośrednictwem SFI w mBanku. Sam mBank z tytułu
    > konwersji nie pobiera żadnych opłat, natomiast status określa opłaty

    Nie, david, mylisz sie. Sprawdz, zanim zaczniesz krzyczec.

    (Poza tym nie "status", tylko "statut".)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-04 20:14:03
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > be4ijj$jvu$...@a...news.tpi.pl,

    > Nie, david, mylisz sie. Sprawdz, zanim zaczniesz krzyczec.
    >
    > (Poza tym nie "status", tylko "statut".)
    >
    > --

    oczywiście że w statcie a nie statusie :)
    a odnośnie opłat za konwersję jednostek to tak poinformowała mnie mLinka
    dziś po południu, powiedziała że mBank nie pobiera opłat za konwersję
    natomiast sam FI moze pobierać opłaty jeżeli tak ma zapisane w statucie.
    Przepraszam za pomyłkę, wypowiadałem się w dobrej wierze...
    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-07-04 20:59:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be4n6s$d0k$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście że w statcie a nie statusie :)

    wytknalem Ci, bo dwa razy napisales, inaczej pomyslalbym, ze literowka

> [...]
    > konwersję natomiast sam FI moze pobierać opłaty jeżeli tak ma
    > zapisane w statucie. Przepraszam za pomyłkę, wypowiadałem się w

    "Moze pobierac" - no wiesz, musza sie asekurowac w razie czego. Jednak
    podstawowym warunkiem stawianym przez mBank przystapienia przez TFI do
    dystrybucji przez SFI bylo "promocyjne" odstapienie przez TFI od opłat za
    nabycie, odkupienie, i w dalszej konsekwencji (choc nie wyjsciowo) konwersji
    (prowizja za konwersje nie mialaby w takich warunkach wiekszego sensu, bo
    ludzie wtedy konwertowaliby dwustopiowo, co dla towarzystwa byloby bardziej
    kosztowne).

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-07-05 11:10:54
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:
    [...]

    > (prowizja za konwersje nie mialaby w takich warunkach wiekszego sensu, bo
    > ludzie wtedy konwertowaliby dwustopiowo, co dla towarzystwa byloby bardziej
    > kosztowne).

    Nie do końca. Zwróc uwagę ze przy operacji
    1.umorzenie 1 FI
    2. nabycie 2 FI
    w punkcie 1-ym może być naliczony podatek.....(nie zawsze,ale ...)

    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 9. Data: 2003-07-05 12:40:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    b...@b...kjonca.bogus,
    Kamil Jonca (newsy) <k...@p...onet.pl>:
> [...]
    > 1.umorzenie 1 FI
    > 2. nabycie 2 FI
    > w punkcie 1-ym może być naliczony podatek.....(nie zawsze,ale ...)

    Nie rozumiem, o co Ci w tym miejscu chodzi? Przy konwersji opodatkowanie
    jest identyczne.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-07-06 11:34:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    ROBBO 2 wrote:

    > Przy czym w wiekszosci przypadkow jest to zbycie i nabycie :)
    > A ze jedno i drugie jest w niektorych wypadkach gratis w mbanku to i
    > calosc tak wychodzi.

    We wszystkich wypadkach jest to gratis w SFI, a konwersja już niekoniecznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn