  • 1. Data: 2003-07-04 10:53:17
    Temat: [VW] poczta wewnętrzna
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Macie może po zalogowaniu do VW jakiś symbol jeśli jest nowa wiadomość w
    poczcie wewnętrznej ??

    Bo u mnie nie ma. :-( Pisałem do nich - napisali, że sprawdzą...

    Podobno ma mrugać jakiś czerwony napis...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-07-04 10:54:29
    Temat: Re: [VW] poczta wewnętrzna
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Podobno ma mrugać jakiś czerwony napis...

    Na 3 informacje od banku napis mrugał tylko raz - przy przyjściu pierwszej
    :-(

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-04 11:02:32
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poczcie wewnętrznej ??
    >
    > Bo u mnie nie ma. :-( Pisałem do nich - napisali, że sprawdzą...
    >
    > Podobno ma mrugać jakiś czerwony napis...
    Kiedyś mrugał - nawet natarczywie :)
    Od wielu miesięcy przestał :(
    Pisałem do nich w tej sprawie, narazie moje pytanie /devnull/kosmos

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 4. Data: 2003-07-04 13:36:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be3mav$1fo$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    > wiadomość w poczcie wewnętrznej ??
    >
    > Bo u mnie nie ma. :-( Pisałem do nich - napisali, że sprawdzą...
    >
    > Podobno ma mrugać jakiś czerwony napis...

    U mnie nic nie mruga, ale ja sie loguje skrotem od razu do jednego z
    rachunkow.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-07-04 13:58:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie nic nie mruga, ale ja sie loguje skrotem od razu do jednego z
    > rachunkow.

    A bo Ty też zawsze musisz wszystko udziwnić. ;-))))))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-07-04 14:14:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    be416a$j2$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A bo Ty też zawsze musisz wszystko udziwnić. ;-))))))

    No odezwał się ten co nie lubi udziwniać ;))

    Poza tym nie udziwniam, tylko upraszczam :)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-07-06 23:11:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > U mnie nic nie mruga, ale ja sie loguje skrotem od razu do jednego z
    > rachunkow.

    Tak jak w Lukasie?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-07-07 05:41:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    beaaen$nl8$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak jak w Lukasie?

    Tak samo, tyle ze w Lukasie jest i tak tylko jeden rachunek, a w VW mam dwa,
    wiec i dwa skroty, ktore dzialaja takze po zalogowaniu (tj. mozna sie nimi
    przelaczac miedzy PlusKonto i eDirect).

    --
    Robert