  • Data: 2004-10-28 08:48:53
    Temat: Re: konto w mBanku - ile trzeba czekać?
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Doktor Plama" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clq7m0$122r$1@node3.news.atman.pl...

    > założyłem rachunek w mBanku wczoraj - (ile teraz będę musiał czekac na
    > potwierdzenie telefoniczne lub na listowne przesłanie mi dokumentów)

    Jeśli bezbłędnie wypełniłeś formularz internetowy, to musisz poczekać kilka
    dni roboczych.
    Podkreślam _bezbłędnie_ i z uwagą, i to z większą niż ta poświęcona na
    przeczytanie stron informacyjnych o zakładaniu rachunku.

    > jaki jest czas oczekiwania żeby konto w mBanku zaczęło funkcjonować??

    Kilka dni roboczych po odesłaniu _w_ _jednej_ _kopercie_ umowy i ksera
    _właściwych_ stron dowodu tożsamości.