  • Data: 2004-10-29 05:57:42
    Temat: Re: konto w mBanku - ile trzeba czekać?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli bezbłędnie wypełniłeś formularz internetowy, to musisz poczekać
    > kilka dni roboczych.
    > Podkreślam _bezbłędnie_ i z uwagą, i to z większą niż ta poświęcona na
    > przeczytanie stron informacyjnych o zakładaniu rachunku.

    Tyle, ze czasami mbank daje ciala i otwieranie u mojej znajomej trwalo 3
    tygodnie.
    Bo wyslali nieaktywny pakiet aktywacyjny i liste hasel jednorazowych
    (jakis madry pracownik banku nie przypisal ich w systemie) i wszystko
    bylo wysylane drugi raz. Juz na starcie znajoma nastawila sie odpowiednio
    do tego banku.

    GP