  • 1. Data: 2004-03-24 18:23:02
    Temat: konto w VW bank
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam ile czekaliście na jakieś dokumenty z VW banku od złożenia wniosku
    podzielcie się swoimi uwagami..Założenie kurierem chyba nie jest szybciej..
    2 tygodnie... ee chyba więcej już ja czekam 2 tyg.

  • 2. Data: 2004-03-24 19:04:15
    Temat: Re: konto w VW bank
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    marcib napisał(a):

    > Witam ile czekaliście na jakieś dokumenty z VW banku od złożenia wniosku
    > podzielcie się swoimi uwagami..Założenie kurierem chyba nie jest szybciej..
    > 2 tygodnie... ee chyba więcej już ja czekam 2 tyg.

    Coś koło tego. Na razie mija tydzień. Dzisiaj podpisałem papiery i wysłałem
    na Poczcie zgodnie z ich procedurą. Odnoszę jednak wrażenie, ze te
    dokumenty wrócą bo pracownik pocztowy nie podpisał formularza
    identyfikacyjnego :>

    Zabawa na całego ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-03-24 23:02:18
    Od: "Tom" <r...@p...fm>

    Użytkownik "marcib" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szybciej..
    > 2 tygodnie... ee chyba więcej już ja czekam 2 tyg.

    gowno i burdel na kolkach. ja czkeam juz prawie miesiac na zalozenie konto.
    wkur#$$! sie mozna :(

  • 4. Data: 2004-03-25 09:21:07
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    marcib <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam ile czekaliście na jakieś dokumenty z VW banku od złożenia wniosku
    > podzielcie się swoimi uwagami..Założenie kurierem chyba nie jest szybciej..
    > 2 tygodnie... ee chyba więcej już ja czekam 2 tyg.

    To jeszcze poczekasz...
    Ja wlasnie uruchomilem sobie dostep do konta. Od momentu wypelnienia wniosku
    na www minelo 6 tygodni. Ale robilem to w czasie eksodusu z mbanku wiec teraz
    moze jest szybciej i w 4 tygodniach sie zmiescisz ;)

    D.

  • 5. Data: 2004-03-25 16:21:14
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    No tak standard to 4 tyg widać
    Niby ich kurier wszystko zrobił i mieszkam tylko ze 2 km od banku to czekam już
    te 2 tyg.. HMM myślałem że jak fala z mbanku przejdzie będzie szybciej
    dodatkowo na ich stronie piszą 1 tydzień od otrzymania- bardzo ciekawe...

  • 6. Data: 2004-03-25 16:49:55
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > HMM myślałem że jak fala z mbanku przejdzie będzie szybciej
    > dodatkowo na ich stronie piszą 1 tydzień od otrzymania- bardzo ciekawe...

    IMHO ta fala się wcale nie skończyła. Czego dowodem dzisiejszy post 'Ile
    was kosztuje mBank'. Bo co innego wcześniejsze deklaracje, teraz to
    dopiero niektórzy poczuli (zobaczyli na ekranie) na własnej skórze, i co
    niektórzy teraz dopiero się przenoszą.
    Ja zakładałem w czerwcu 2003 - wtedy naprawdę było szybko, i kurier na
    czas, i przesyłki jedna po drugiej, i telefon od razu był podnoszony, i...
    wilk szary :))

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 7. Data: 2004-03-25 17:50:09
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 00:02:18 +0100, Tom wrote:

    > Użytkownik "marcib" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > szybciej..
    >>

    > gowno i burdel na kolkach. ja czkeam juz prawie miesiac na zalozenie konto.
    > wkur#$$! sie mozna :(

    A dzwoniles do nich, bo warto. Ja czekalem. Okazalo sie, ze zadzwonili i
    nie zastali mnie pod telefonem, to zrobili mi stand by do czasu do kiedy
    sie nie odezwe. Nie dziwie im sie zreszta. Nie zawsze mam mozliwosc odebrac
    komorke, a musza sie skontaktowac aby potwierdzic, ze chce to konto.

    --
    vpw (2004-03-25 18:48:44)

  • 8. Data: 2004-03-25 18:01:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    szybciej..
    > 2 tygodnie... ee chyba więcej już ja czekam 2 tyg.

    U mnie trwalo ponad 6 tygodni od zlozenia wniosku na pocztku lutego.

  • 9. Data: 2004-03-26 15:53:35
    Od: "shado" <shado@//wytnij\\@pf.pl>

    Kolezka marcib m...@p...gazeta.pl w wiadomosci
    5...@n...onet.pl wypocil co nastepuje:
    > Witam ile czekaliście na jakieś dokumenty z VW banku od złożenia
    > wniosku podzielcie się swoimi uwagami..Założenie kurierem chyba nie
    > jest szybciej.. 2 tygodnie... ee chyba więcej już ja czekam 2 tyg.
    u mnie to juz trwa miesiac i czekam jeszcze na jakis durny telekod bo reszta juz
    przyszla
    zdarzylem juz nawet zapomniec PIN do karty a przesylki z PINem nie moge znalezc:)
    --
    pozdrawia serdecznie Shado
    "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,

  • 10. Data: 2004-03-27 16:50:06
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    juz przyszla
    > zdarzylem juz nawet zapomniec PIN do karty a przesylki z PINem nie moge

    Jak już 2,5 tygodnia powinno niedługo coś przyjść.:-)
    A poco ci telekod wystarczy ci chyba dostęp przez net :)